Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Andere voorspeakers.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Caraudio
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Ma 16 Jan, 2006 9:08    Onderwerp: Andere voorspeakers. Reageer met quote

Tja als je ff niet goed oplet heb je zo je voorspeakers naar de klote. nIk wist dat 1 kanaal van mijn versterker kapot was, maar door de gouwigheid ff niet goed opgelet welke kanaal ik precies aansloot. Wat dus resulteerde dat beide voorspeakers kapot zijn.

gelukkig had ik nog een compo setje 17 cm liggen. Deze ga ik nu pasmaken in de voordeuren. FF een framepje maken voor de speakers zodat ze in de houder van de 5x7 speakers.

Dus ben weer ff druk deze week.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Di 17 Jan, 2006 22:37    Onderwerp: Reageer met quote

weet je zeker 170mm?? ik heb er 160mm inzitten.. hebben ze zoveel verschillende maten dan.. Confused

een advies, let op de hoogte van je speakerframepie!
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jan, 2006 0:07    Onderwerp: Reageer met quote

Een klotewerk is dat, het passend maken. Het moet echt goed passen en luchtdicht afsluiten, anders kun je je laag wel vaarwel zeggen ...


PAul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Wo 18 Jan, 2006 9:27    Onderwerp: Reageer met quote

Het zit erin. en in een keer goed. Klinkt leker. Het is de TS-1784II van pioneer. staat echt 17 cm op. (150W.

Voor laag heb ik toch de sub, dus maakt me niet zoveel. Klinkt echt super nu. Niet extreem of zo, maar gewoon lekker.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Caraudio Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group