Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
EwoutV6 Freak
Geregistreerd op: 20-11-2004 Berichten: 697 Woonplaats: Apeldoorn
|
Geplaatst: Di 28 Mrt, 2006 16:50 Onderwerp: |
|
|
Tjah ik denk dat dat weer aan de gemeente ligt.
Hier in Apeldoorn hebben we maar een paar extreem hoge drempels. Niet te doen met een lip onder de auto, laat staan wanneer hij ook nog eens verlaagd word!
Gelukkig zijn het er niet al te veel |
|
Naar boven |
|
|
Edwin Freak
Geregistreerd op: 31-8-2005 Berichten: 627 Woonplaats: Crownsmountain
|
Geplaatst: Di 28 Mrt, 2006 18:31 Onderwerp: |
|
|
Het ligt er ook aan hoe dat je een drempel oprijdt. Maar als je alles beheerst doet kun je met een verlaagde auto ook op best veel plaatsen komen zonder dat hij beschadigd. _________________ Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen |
|
Naar boven |
|
|
texx Freak
Geregistreerd op: 18-11-2004 Berichten: 1802 Woonplaats: denhaag
|
Geplaatst: Di 28 Mrt, 2006 20:58 Onderwerp: |
|
|
een collega van mij heb een honda civic (hb) en netjes uitgebouwd.. die practiesch op de grond ligt.. hij komt ook overal.. alleen niet zo snel haha _________________ MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U. |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Di 28 Mrt, 2006 21:44 Onderwerp: |
|
|
Ik heb geen problemen met drempels maar met mijn inrit.
De weg loopt naar de zijkant af in een goot en daarna met van die inritblokken moet ik weer omhoog.
Als ik er recht vanaf rijdt staat hij op een gegeven moment vast.
Ik rij er dus altijd schuin op en af. _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
RolfdeVries Freak
Geregistreerd op: 15-2-2006 Berichten: 75 Woonplaats: Emmen
|
Geplaatst: Do 30 Mrt, 2006 14:55 Onderwerp: |
|
|
tjah, nadeel van het veranderen van je bumpers en of vering.
in dat geval is het wel heeel 'pimp' op er hydrolische veren onder te hebben |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Do 30 Mrt, 2006 22:30 Onderwerp: |
|
|
Hier alleen verlaagd, rondom 4cm en nog steeds met originele bumpers. _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
willem Betalend Clublid
Geregistreerd op: 1-11-2002 Berichten: 2104
|
Geplaatst: Do 30 Mrt, 2006 22:41 Onderwerp: |
|
|
En dit zijn de prijzen van de kit
Front - EUR 200,00 , splitter - EUR 80,00;
Rear - EUR 200,00 , splitter - EUR 80,00;
Spoiler - EUR 100,00 |
|
Naar boven |
|
|
Edwin Freak
Geregistreerd op: 31-8-2005 Berichten: 627 Woonplaats: Crownsmountain
|
Geplaatst: Vr 31 Mrt, 2006 7:08 Onderwerp: |
|
|
De prijzen vallen me mee, maar dan moet het nog naar NL en de pasvorm is afwachten. Maar dat is voor polyester koningen hier geen probleem _________________ Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen |
|
Naar boven |
|
|
fr3d Freak
Geregistreerd op: 29-10-2004 Berichten: 1463
|
Geplaatst: Vr 31 Mrt, 2006 11:22 Onderwerp: |
|
|
prijzen vallen inderdaad mee _________________ tja geen mazda meer ... |
|
Naar boven |
|
|
RolfdeVries Freak
Geregistreerd op: 15-2-2006 Berichten: 75 Woonplaats: Emmen
|
Geplaatst: Vr 31 Mrt, 2006 11:47 Onderwerp: |
|
|
waar koop je dit? |
|
Naar boven |
|
|
willem Betalend Clublid
Geregistreerd op: 1-11-2002 Berichten: 2104
|
Geplaatst: Vr 31 Mrt, 2006 17:15 Onderwerp: |
|
|
Voorlopig kan je hem nog niet kopen omdat ze er nog mee bezig zijn
In case You are willing to obtain it now, You will have to wait a while for the forms are currently being repaired.
Dat was het tweede gedeelte van het ber. |
|
Naar boven |
|
|
|