Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Nieuw achter lichten

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo 17 Sep, 2006 0:52    Onderwerp: Nieuw achter lichten Reageer met quote

Ik heb andere achter lichten gekocht en nog een paar kleine dingentjes gedaan. Zoals het embleem voor op en een opzetstukje voor de uitlaat.
Had ik nog liggen en ik vond deze mooier. Ik wil (als ik geld heb) er 1 laten maken waardoor je links en recht een uitlaat heb.
Verder heb ik zij richtingaanwijzers besteld die hoop ik volgende week binnen komen. deze zij ook mooi helder met chroom er in. Net zo iets als de achter lichten. Ik wil ook ooit een keer mijn ramen blenderen. Ik zou er ook wel andere voorlampen op willen hebben maar die ik tot nu heb gezien vind ik niet zo mooi.
Klik hier
LET OP : Hij is niet gewassen op de foto's en het kenteken lampje kan ik niet meer goed vast zetten want waar hij in hangt is weg geroest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Zo 17 Sep, 2006 9:32    Onderwerp: Reageer met quote

Daar knapt ie toch echt van op zeg! Wordt het een hele andere auto van.
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Zo 17 Sep, 2006 10:46    Onderwerp: Reageer met quote

knapt de auto direct een stuk van op
En wat je nu niet kunt doen kan altijd later nog
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Zo 17 Sep, 2006 14:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit te denken om bij de richteingaanwijzers ook een duo lamp in te maken zodat daar ook een stadslicht in komt. Dan branden alle drie rode rondjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Zo 17 Sep, 2006 14:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er ook goed uit hoor, wat kosten ong. die nieuwe lichten?

zeker 200,-?
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Ma 18 Sep, 2006 0:46    Onderwerp: Reageer met quote

Jij mag niet meer raden Wink Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group