Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Mooi interieur!!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jun, 2002 15:57    Onderwerp: Mooi interieur!!! Reageer met quote

Dit vind ik dus echt wel mooi!
Let ook even op die drie klokjes in de middenconsole...



Hier vind je nog meer foto's van die MX-6: http://www.mx6.com/boardnew/showthread.php?s=&threadid=30461
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jun, 2002 22:00    Onderwerp: Reageer met quote

Barf, dit vind ik dus over the top. Wel vakkundig uitgevoerd zo te zien, maar toch ...


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jun, 2002 22:03    Onderwerp: Reageer met quote

Maar wel weer met een hele fraaie front strut bar ...




Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 19:50    Onderwerp: Reageer met quote

Pffffff, wat is dat voor dashboard man!! Lijkt wel van starwars of zo, valt me nog mee dat dr. spock niet in die wagen zit. Ik sluit me aan bij Paul, wat een afzichtelijk staaltje van mx-6 verneukerij!! Dit is dus NIET wat ik bedoel met dat ik mijn dashboard ga spuiten, moet wel stijlvol blijven!! En dat onder die motorkap, tsja, als je nou echt niet weet wat je met je geld moet doen, ik vind het een beetje erg ver over the top gaan!! Zou ik er ook gelijk zo'n "grease" glazen motorkap op doen Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 20:00    Onderwerp: Reageer met quote

Dat interieur is zo lelijk nog niet hoor, alleen ziet het stuurtje er niet uit en moeten de twee metertjes van de middenconsole eraf incl. het LCD displaytje of wat het zijn mag.
Die drie metertjes onderin vind ik echt ontzettend gaaf en die komen er zeker bij mij ook nog in!
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rob van Kordenoordt
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 167

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 20:40    Onderwerp: Reageer met quote

Prachtig stuurtje. Vooral omdat het overzicht naar het dashboard veel beter wordt. Maar de kleur moet dan in het zwart. Metertjes in de middenconsole zijn wel mooi maar bovenop het dashboard kan echt niet!!!
Doet afbreuk aan het fraai gewelfde uiterlijk.
_________________
My black MX-6 is gettin' stronger every day
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 21:55    Onderwerp: Reageer met quote

Daar heb je op zich wel weer gelijk in, eigenlijk is het een heel praktisch stuurtje, alhoewel die eigenaar het waarschijnlijk daarvoor niet gekocht heeft.
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeroen van mil
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 23:07    Onderwerp: Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht

Hebben jullie de stoelen gezien? Ik denk dat iets dergelijks best mooi kan zijn. Voor de rest vind ik het interieur passen in de generatie auto's van nu zoals in de RX8 bijvoorbeeld maar niet op onze oude MX6. Trouwens leuk voorbeeldje van een veerpootbar of de foto van Paul.
Naar boven
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 23:11    Onderwerp: Reageer met quote

Hee San !

Ik zag zaterdag nog een BMW Z3 met zo'n extra klokkenwinkeltje met chroomomlijsting. Gaaf hoor, paset ook goed bij die auto die anders een beetje saai dashboard heeft.

Ik denk dat onze MX er ook wel wat gezelliger van wordt, bij ij verhuist de radio dan weer een plekje naar beneden.

Zit die winkel van Conrad nog in Rotterdam aan de Coolsingel ? Dan wil ik er zaterdag weleens gaan kijken om die dingen in het echt te zien ... Of op koopavond, wie weet welke avond dat is in Rotjeknor ?



Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 18 Jun, 2002 6:47    Onderwerp: Reageer met quote

Blijf er toch bij dat zo'n stuur absoluut niet praktisch is. Ga maar eens een stukje rijden en neem wat 90graden bochtjes, dan weet je waarom. Je stuurt in en laat het stuur in je handen teruggaan naar de neutrale stand. Oeps, kan niet met dat stuur wan thij mist een boven- en onderkant Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group