Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
wie kan dit effe vertalen voor mij.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 22:58    Onderwerp: wie kan dit effe vertalen voor mij. Reageer met quote

Aan gezien mijn duits niet echt goed is wil ik effe vragen of iemand dit effe kan vertalen voor mijn . Embarassed
Het gaat om deze advertentie maar is dit nu alleen een centrale deur vergrendeling .
Of is dit ook een alarm ?

Al vast bedankt.

http://cgi.ebay.nl/Funk-mit-Klapp-fuer-Mazda-MX-3-MX-5-MX-6-MX-7_W0QQitemZ260056614087QQihZ016QQcategoryZ14265QQrdZ1QQcmdZViewItem
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Robii San
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 829

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 23:13    Onderwerp: Reageer met quote

snap dat zinnetje ook niet. maar ik zie geen hoorn voor het alarm. Nou kan het nog dat ie op de originele toeter wordt aangesloten, maar ik "denk" alleen centrale deurvergrendeling..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Ghost Rider
Freak


Geregistreerd op: 11-6-2005
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

Het gaat dus om een op afstandbedienbare slot opener (wat is trouwens echte naam voor die dingen? )met opklapbare sleutel, maar zonder dat piep piep geluidje als je hem van slot en op slot doet, maar die kan er wel op aangesloten worden,knipperlicht aansturing, en ook een knopje op de zender wanneer je die indrukt dat gaan je knipperlichten 25sec. branden zodat je de auto kan vinden, is geschikt voor electrische en pneumatische (lucht) systemen.
_________________
Ultimate goal ACHIEVED!
http://www.cardomain.com/ride/2317955
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 23:33    Onderwerp: Reageer met quote

oke dan dan weet ik genoeg .
Mensen bedankt voor het vertalen .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group