Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
keerzijde van mooie auto hebben

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Roy
Freak


Geregistreerd op: 12-12-2005
Berichten: 33
Woonplaats: Scheveningen

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 1:10    Onderwerp: keerzijde van mooie auto hebben Reageer met quote

deze week meegemaakt :
-mijn standaard bezopen buurvrouw uit zien parkeren BOEM voorkant BOEM achterkant en dat 3 keer
-in de binnenstad van den haag gereden en 1 of andere ******** op een snorfiets rakelings langs mn auto zien vliegen en bij mn voorligger met de remhandle langs de zijkant zien schrapen
-weer een andere ******** lekker haar deur zien opengooien en klets de auto ernaast had weer een butsje erbij , ik netjes briefje onder ruitenwisser gedaan met mijn telefoonnummer en haar kenteken
-kinderen vuurwerk (lees: halve bommen) in uitlaten zien proppen
en nog vele vele voorbeelden van dat soort ongein

en dan is het binnenkort natuurlijk weer nieuwjaar , ik woon in scheveningen en elk jaar barst hier compleet de hell los , wij hebben hier 2 mooie auto's voor de deur staan maar vraag me af waar ik ze dit jaar weer moet laten
vind het gewoon jammer dat het zo makkelijk is dat een ander het voor je kan verpesten
ik weet dat dit voor elke autobezitter geld maar voor enthousiastelingen is het natuurlijk extra bitter als zoiets je overkomt , ik heb in ieder geval al 2 auto's naar de sloop kunnen brengen waar ik met bloed zweet en tranen aan gewerkt had door dit soort ongein, helaas zat er geen briefje bij
zeik ik nou en is dit een luxeprobleem of i het gewoon niet slim zo'n auto te hebben in de stad zonder garage?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 3:03    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou bijna zeggen........het laatste, maar dat is wel heel gemakkelijk.
Ook ik erger mezelf dood aan dit soort dingen.
Je heb net je auto schadevrij laten maken en de eerste dag op je werk zit er alweer een buts in je deur.
De kids uit de buurt die s'avonds rustig op de parkeerplaats verstoippertje zitten te spelen tussen de autos en jij komt de dag erna er achter dat er 1 bij is geweest die met de rits van het jasje langs jouw lak op gegaan.......effe een krasje van een meter.
En bij wie moet je het claimen?????????
Of lekker een balletje trappen op de weg langs de parkeerplaatsen terwijl er aan de andere kant van de weg een trapveldje ligt.
Je hoort een klap en je ziet nog net de nummerplaat naar de andere kant stuiteren.
En wat kunnen we dan verbaast gaan kijken als jij bijna uit je vel springt.
Ook allemaal echt gebeurt, om gek van te worden.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 8:44    Onderwerp: Reageer met quote

Zulk soort geintjes zullen er helaas altijd zijn, en als je geen garage hebt is het natuurlijk een risico omdat hij altijd buiten staat, dan kan het best maar zorgen dat je een rustige buurt heb maar hij zal natuurlijk nooit helemaal veilig staan.

Heb zelf alleen een kras over me linker deur van een meter!
En heb al een keer met de lakstift gestoeit maar die maakt het meer lelijk dan het al was Sad
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 9:26    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er zelf gelukkig weinig last van.
Ik woon dan ik in een klein dorpje en heb een eigen oprit en garage.
Wel irriteer ik me mateloos aan mensen die de deuren opengooien tegen andermans auto. Hierdoor heb ik ondertussen ook alweer 5 van die lelijke butsen in mijn auto zitten.

En dan nog het voorval van vorig jaar. Heb ik de auto net 24 uur rijdt er een of ander stuk onverlaat op de parkeerplaats tegen mijn auto aan. Met als gevolg €2100,- schade.
Natuurlijk had er niemand een briefje achtergelaten. Maar toch via het waarborgfonds het schade bedrag terug kunnen krijgen.
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 10:57    Onderwerp: Reageer met quote

pff ik ken er ook slecht tegen, geen "respect" voor andermans eigendommen.
je kan je wagen met out en nieuw evt hier stallen mocht je je teveel zorgen maken. ik woon ook in denhaag, maar aan de rand (bij drievliet en de chineese muur) ik parkeer ieder jaar mijn auto gewoon voor de deur (op de oprit) en tot nu toe is het hier een rustige oud en nieuw geweest.
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 11:09    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had laats nog een leuk uit vrouwtje dat de deur tegen mij spiegel aan gooide.

Ik zat toevallig nog in mijn mx6 te bellen. Ik stond al geparkeerd bij de supermakt. Komt daar zo'n oud vrouwtje aan gereden en die parkeerde al redelijk dicht naast mijn auto. Stapt uit en gooid zo de deur tegen mijn spiegel. Dus ik raampie open en zei er wat van. Kreeg ik toch een snauw tegug en al sblikken konden doden, tja dan had ik jullie dit niet kunnen vertellen.

Gelukkig woon ik in een hofje met ene pleintje waar weinig verkeer door komt en reletief weinig kinderen spelen.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 20:15    Onderwerp: Reageer met quote

als mensen je op dat moment niet serieus nemen, ga naar de politie met het kenteken en het type wagen. zij moeten je serieus nemen. en die vrouw ook als zij naar het buro moet komen Smile
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
martine
Freak


Geregistreerd op: 17-2-2003
Berichten: 198
Woonplaats: Dronten

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 21:46    Onderwerp: Re: keerzijde van mooie auto hebben Reageer met quote

Roy schreef:
deze week meegemaakt :
-mijn standaard bezopen buurvrouw uit zien parkeren BOEM voorkant BOEM achterkant en dat 3 keer
-in de binnenstad van den haag gereden en 1 of andere ******** op een snorfiets rakelings langs mn auto zien vliegen en bij mn voorligger met de remhandle langs de zijkant zien schrapen
-weer een andere ******** lekker haar deur zien opengooien en klets de auto ernaast had weer een butsje erbij , ik netjes briefje onder ruitenwisser gedaan met mijn telefoonnummer en haar kenteken
-kinderen vuurwerk (lees: halve bommen) in uitlaten zien proppen
en nog vele vele voorbeelden van dat soort ongein

en dan is het binnenkort natuurlijk weer nieuwjaar , ik woon in scheveningen en elk jaar barst hier compleet de hell los , wij hebben hier 2 mooie auto's voor de deur staan maar vraag me af waar ik ze dit jaar weer moet laten
vind het gewoon jammer dat het zo makkelijk is dat een ander het voor je kan verpesten
ik weet dat dit voor elke autobezitter geld maar voor enthousiastelingen is het natuurlijk extra bitter als zoiets je overkomt , ik heb in ieder geval al 2 auto's naar de sloop kunnen brengen waar ik met bloed zweet en tranen aan gewerkt had door dit soort ongein, helaas zat er geen briefje bij
zeik ik nou en is dit een luxeprobleem of i het gewoon niet slim zo'n auto te hebben in de stad zonder garage?


Nee Roy bent niet aan het zeiken!!!
Wij herkennen het helemaal, ik doe er echt maar dan echt alles aan om dit soort dingen te voorkomen en toch lukt het anderen om op de 1 of andere manier om er toch nog een
een klein deukje in te krijgen Evil or Very Mad
Wij hebben de auto altijd in de winter in een schuur staan, zodat ze in elk geval de
hele winter veilig staat Very Happy

Maar het is natuurlijk enorm triest dat anderen simpelweg geen respect voor andermans
auto hebben!!

Groetjes M&M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
werner
Freak


Geregistreerd op: 24-10-2005
Berichten: 227
Woonplaats: ijsselstein

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

daar word je idd helemaal gek van.We hebben zelf ook het aantal deukjes in de deuren zien groeien van een paar naar pfff ik tel al niet meer,en dan hebben we het nog niet over de krassen Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
_________________
Too fast to flash me
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 22:43    Onderwerp: Reageer met quote

Als het bv winter is en het heeft gesneeuwd dan haal ik altijd het sneeuw van de auto .
Want je weet hoe dat gaat he .
Kinderen spelen nou een maal buiten en als er sneeuw op de auto licht halen ze dat er af om mee te gooien.

De kinderen bij mij in de straat weten dat ze niet aan mijn auto mogen komen .
Bv met verstoppertje spelen .
Het probleem vaak is dat mensen al scheeuwend naar buiten komen .
En dat werkt ook niet echt goed bij kinderen .
Ik ben zelf 24 jaar maar de kinderen van 5 tot 13 jaar hebben wel respect voor mijn auto en ze weten hoe ik er over denk als ze aan het kloten zijn bij mijn auto .

Maar goed vorig jaar heb ik ook nog ruzie gehad met oud en nieuw .
Een groepje marokaanse jongens vonden het leuk om vuurwerk tussen mijn lampen te doen . (had een 323F bg met die klap lampen )
En ja hoor koplamp kapot .
En dus naar buiten en dan zijn ze nog kwaat ook dat je er wat van zegt .
En ja 5 tegen 10 dat zaggen ze niet zo zitten .
Maar een week later was mijn andere lamp ook kapot .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Za 02 Dec, 2006 6:38    Onderwerp: Reageer met quote

Gelijk waar, wanneer en hoe... Alsk het zie van iemand die een andere auto beschadigd dan heeft hem prijs. Kheb al veel briefjes gestoken of ff gewacht op de eigenaar. Zelf let ik er ook altijd op en alsk dan es naar een winkel moet, dan staat de auto knal in het midden van 2 plaatsen. Krijg ik vaak kommentaar "ge kunt nie rijden zeker" en dan antwoord ik gewoon "das omdat er lompe mensen zijn die geen respect hebben voor hun eigen gerief laat staan voor dat van een ander". Dan zwijgen ze altijd Laughing Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group