Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
sportstuur

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Zo 01 Dec, 2002 19:01    Onderwerp: sportstuur Reageer met quote

Ik wil graag een sportstuur instaleren in m'n auto maar daar heb ik een stuurnaaf voor nodig. Weet iemand welk type van mazda hetzelfde zijn als bij een mx6, een 626 maybe. Alle type mazda's staan natuurlijk weer in het autostyle boekje mx3 mx5 en rx7 behalve mx6 Sad .jippie.
Kan iemand mij misschien helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 02 Dec, 2002 12:16    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal je ff helpen, heb er zelf namelijk ook een sprtstuurtje in zitten, doorsnede 330mm, erg lekker!! Ik heb hem ook in de autostyle catalogus besteld, je moet gewoon dezelfde nemen als de 626 (ik geloof dat er van mazda zelfs maar een type instaat). En dan begint het geouwehoer!! Eerst ca. een halve centimeter van de hele achterzijde van de naaf afzagen omdat ie anders tegen het plastic om de stuurkolom komt. Dan komt de volgende aanpassing, als je namelijk je oude stuur eraf haalt dan blijft er een plastic bus zitten met de aansluiting voor de cruise control, voor dit ding moet je dus een rechthoek maken in de bodemplaat van de naaf, opletten dat je goed uitkomt met de stand van je stuur anders past het niet. Nu kun je de naaf erop zetten en vastbouten. Moet je je cruise control nog kwijt, ik heb hem weer rechtsonderin gezet, in het rubber dat on de naaf zit een gat gesneden waar het voetje van de cc in valt en de cruise control met een bout vastgezet. Veel succes, ikhoor het wel als je er niet uit komt. Wat voor stuur zet je er trouwens op? Ik heb er een van 330mm en een afgevlakte onderkant, rijdt erg lekker!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Di 03 Dec, 2002 22:31    Onderwerp: Reageer met quote

ik weet nog niet welk stuurtje ik ga kopen maar ik heb de binnenkant van m'n auto gestript en ben nieuwe dingetjes aan het bestellen om deze vervolgens te installeren. Een sportstuur staat ook nog op mijn verlanglijstje deze winter. Ik denk op het moment aan een 35 mm stuurtje maar dat is nog niet zeker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group