Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
meeting in Taiwan..

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Zo 08 Dec, 2002 19:07    Onderwerp: meeting in Taiwan.. Reageer met quote

ooit zoveel MX6's gezien???
onwijs....
(zeg erbij dat ik het "gestolen"heb van de amerikaanse site MX6.com
maar wou het jullie niet onthouden..
http://bbs.auto-online.com.tw/index1.php?board_id=72&type=show_post&post=465
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Zo 08 Dec, 2002 21:34    Onderwerp: Reageer met quote

Pf, zo'n foto maken wij over een jaar of wat ook met onze club Wink Tegen die tijd hebben we er waarschijnlijk in ieder geval een lid bij, ene dutch ofzo......hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Zo 08 Dec, 2002 21:41    Onderwerp: Reageer met quote

dat zou toch fantastisch wezen als jullie zo'n foto met louter mx6-en konden bewerkstelligen.
hmmmm misschien moet ik mx6 op mijn kofferbak plakken hehe ('t blijft tenslotte een mx6 1-ste generatie haha nouja..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Zo 08 Dec, 2002 22:03    Onderwerp: Reageer met quote

Sticker op de achterklep, je achterkant ff onder een pers zodat je daklijn wat scherper afloopt, even onder een vrachtwagen zodat je voorkant wat stijler wordt, mmm, lijkt er al een beetje op. Nog ff overspuiten en klaar is je MX6 3d gen!!!!!! Laughing Had echt gedacht dat jij je kans wel zou pakken met die zware voor 5000euro!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Zo 08 Dec, 2002 22:07    Onderwerp: Reageer met quote

ja had wel gewild, maar kan em er niet bijhebben helaas........
ik heb momenteel een los motorblok staan (zie de 16-klepper post) en ben van plan om daar net zoals een aantal jongens aan de andere kant van het water een turbo op te gaan maken.
dit kost echter zoveel geld dat ik een extra auto er niet bij kan hebben...
en ik heb er nog nooit aan gedacht om de mijne weg te doen.. (kan ook niet.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
SiNNeR
Freak


Geregistreerd op: 30-6-2002
Berichten: 91
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: Zo 08 Dec, 2002 22:14    Onderwerp: mx6 club Reageer met quote

ik moet wel zeggen dat er een paar ford probe's tussen staan!! En ik heb die van mij nog, dus we hebben er 1 bij als we ook ooit zo'n grote meeting zouden hebben!! hoeveel mensen zijn er nu totaal die mee zouden kunnen doen??? ennuh we hebben denk ik NOOIT genoeg mensen om de letters MX te vormen van boven Laughing
_________________
MX6 isn't a car .. it's a way of life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group