Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Explosive Car tuning show 2007 17 & 18 februari - Jaarbe

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Robii San
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 829

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 18:33    Onderwerp: Explosive Car tuning show 2007 17 & 18 februari - Jaarbe Reageer met quote

Bijdeze even het event in de jaarbeurs in utrecht. Ik had net een mailtje dat ze mij daar hebben willen staan.. Very Happy Very Happy

Dus vond ik wel weer een eer!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 20:28    Onderwerp: Reageer met quote

hoe weten die mensen dat jij zo'n auto hebt ? sta je ergens ingescgreven ofzo dat ze dat kunnen zien ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

@Thunder Lizzard: hij was ooit slachtoffer van Veronica's "De Grote Beurt" Razz ik verwacht dat het daardoor komt. Wink

Leuk dat ze je hebben uitgenodigd en je auto is het ook zeker waard, het blijft een nette wagen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Di 09 Jan, 2007 22:30    Onderwerp: Reageer met quote

oh is hij dat. Laughing Toen was ie een beet Kotsen
Nu is ie wel vet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group