Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Animocheck voor groupbuy Xenon conversie kit voor H1 lampen.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Group Buys
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Ma 19 Feb, 2007 18:20    Onderwerp: Reageer met quote

Hier net zo. De hele zaterdag gewerkt en de halve zondag.
Ik had het lampje uit dus maar op tijd naar
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
to fast
Freak


Geregistreerd op: 6-7-2005
Berichten: 511
Woonplaats: veenendaal

BerichtGeplaatst: Di 20 Feb, 2007 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

nou jongens........GOOI DIE XENON ERIN WANT JE WEET NIET WAT JE MEE MAAKT....ik ben er zeer te spreken over en moeilijk is het helemaal niet. aan de lampjes zitten 2 stekkers. die zitten ook aan die metalen kast, die plug je zo inmekaar. Er zitten ook nog een rooie en een zwarte draad aan die gaan naar een stekker die ook door die rubber heen zit. Weg knippen heb je niet nodig. Dan zit er aan de voedingskabel ook nog 2 zwarte draadjes dat zijn je schakeldraden. Di sluit je aan op de stekker van je lampen. Let wel op je hebt er maar 2 nodig en het is een 3 polige stekker om het maar zo te zeggen. Er zit aan die stekker 1 rode draar vast en die moet je niet gebruiken. Al met al heb je ze er met een half uurtje gewoon erin en werkende maar het afwerken ervan ben je gewoon iets langer bezig. Aan die lampjes zit ook nog een rubber die heb ik passend in het dekseltje gemaakt die op de lampunit ziet gedraaid. Even netjes met een speedboor een gaatje in geprikt zodat die rubbers ermooi strak inzitten voor een waterdichte afsluiting. Ik hoop dat jullie nu genoeg weten dus gauw aan de slag ermee want het geeft me toch een lichtopbrengst niet normaal meer.... Very Happy Very Happy Very Happy Idea
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
tunerstyle.nl
Freak


Geregistreerd op: 20-10-2006
Berichten: 100
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: Di 20 Feb, 2007 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb vanavond even de verlichting van Jacco mogen bewonderen.... Laughing

Echt SUPER!!!!
_________________
http://www.tunerstyle.nl/

De site voor jouw cartuning!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Di 20 Feb, 2007 23:07    Onderwerp: Reageer met quote

Goed om te horen dat het werkt. Ik ga het na me apk denk ik pas inbouwen das in maart dus.

@ to fast: Heb je als je de xenon hebt branden nu ook nog je stadslicht branden dan? Bij mij is het namelijk zo dat als ik me dimlicht aanzet me stadslicht ook nog aanstaat. Valt dit erg op of is het wel netjes? Nog een vraagje welke connector heb je precies gebruikt?

Natuurlijk wil ik ook foto's zien weet ik wat me te wachten staat Very Happy

groeten,

hoacs
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tunerstyle.nl
Freak


Geregistreerd op: 20-10-2006
Berichten: 100
Woonplaats: Veenendaal

BerichtGeplaatst: Di 20 Feb, 2007 23:29    Onderwerp: Reageer met quote

We maken deze week even een keer een paar mooie foto's als het licht is.
_________________
http://www.tunerstyle.nl/

De site voor jouw cartuning!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
to fast
Freak


Geregistreerd op: 6-7-2005
Berichten: 511
Woonplaats: veenendaal

BerichtGeplaatst: Wo 21 Feb, 2007 17:28    Onderwerp: Reageer met quote

als de lampen aan staan brand het stadslicht ook maar dat is altijd toch!!!!!.......ik heb alleen een ander lampje voor de stadslicht gebruikt die ook een beetje blauw van kleur is bijv. een led lampje. welke connector je moet hebben is even een kwestie van uit proberen. het is een 3 polige stekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do 22 Feb, 2007 19:29    Onderwerp: Reageer met quote

net alles aangesloten maar het werkt niet, denk zelf de schakeldraden niet goed zitten alles aangesloten maar helemaal niks. ik neem aan dat ik die soort van messen die aan de kabel zit gewoon achter in de connector kan prikken toch? helllup ik moet morgen wel licht hebben anders kom ik niet op me werk Rolling Eyes
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do 22 Feb, 2007 19:32    Onderwerp: Reageer met quote

Die driepolige connector zit bij alle bij de koplampen. Maakt toch niet uit welke je moet nemen of wel soms? Je moet namlijk wel bij je linkerkoplamp aansluiten anders zijn je kabels te kort. Er zit nog wel een andere driepolige connector maar volgens mij is die niet van je koplampen. Die rode heb ik niet gebruikt maar hoe werken die steekaansluitingen dan?
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
to fast
Freak


Geregistreerd op: 6-7-2005
Berichten: 511
Woonplaats: veenendaal

BerichtGeplaatst: Do 22 Feb, 2007 19:53    Onderwerp: Reageer met quote

als je de lampen even had aangezet en dan eerst had gekeken welke stekker je moet hebben dan was het niet moeilijk geweest. maar als je de lamp die het dichtst bij de accu zit neemt dan zit die stekker aan de linkerkant van de koplamp.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
to fast
Freak


Geregistreerd op: 6-7-2005
Berichten: 511
Woonplaats: veenendaal

BerichtGeplaatst: Do 22 Feb, 2007 19:55    Onderwerp: Reageer met quote

die steekaansluitingen steek je gewoon in de stekker. ik heb ze wel iets verbogen omdat hij er anders zo los in zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do 22 Feb, 2007 22:52    Onderwerp: Reageer met quote

@ to fast

Tis bij mij niet de zwarte en de witte draad zoals bij jouw. Wit is bij mij met grootlicht en de rode draad me dimlicht. Stadslicht heb ik even losgekoppeld voor het mooie. Wat een bak licht zeg niet normaal meer alle verkeersborden lichten op Very Happy .

Het probleem bij mij was dat ik kennelijk ergens een sluiting had gemaakt en me zekering van me lampen lag er dus uit. Na veel gevloek alles nog een keer nagelopen met resultaat.

In ieder geval bedankt voor de uitleg maar tis inderdaad niet zo moeilijk.

mzls,

AJ
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Group Buys Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group