Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
lexus achterlichten black

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeroen83
Gast





BerichtGeplaatst: Ma 19 Feb, 2007 15:49    Onderwerp: lexus achterlichten black Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht

zo vandaag maar ff mn black lexus lights besteld,als het goed is zijn ze begin volgende week binnen,het begin van mn styling.
nu nog goede verlagings set van zo'n 35mm heeft iemand ze mischien nog liggen Very Happy Wink .
foto's komen
Naar boven
ceriel
Freak


Geregistreerd op: 11-8-2006
Berichten: 188
Woonplaats: meppel

BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt, 2007 9:01    Onderwerp: Reageer met quote

hey jeroen waar heb je die lampen vandaan? ik wil precies dezelfde hebben maar in nl zijn ze niet te krijgen.... Crying or Very sad
groetjes!
_________________
mazda mx6 2,5i v6 24v thunder grey,rvs exhaust,17" dotz daytona,open air intake, geperforeerde remschijven
kawasaki kr1s
bmw 520i M5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
jeroen83
Gast





BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt, 2007 11:13    Onderwerp: Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht

ik heb ze bij skg carstyling besteld kosten ong 199 euro duurt alleen wel erg lang heb ze nog steeds niet binnen Crying or Very sad
Naar boven
ceriel
Freak


Geregistreerd op: 11-8-2006
Berichten: 188
Woonplaats: meppel

BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt, 2007 11:15    Onderwerp: Reageer met quote

dan ben ik bang dat je kan wachten tot je een ons weegt want ik heb ze er ook besteld in december en een keer of 4 erachteraan gebeld,toen kreeg ik te horen dat ze niet meer te leveren waren door hun duitse leverancier :S ebay of vertexracing is de enige oplossing..maar is amerikaans.. altijd beetje klote bestellen vind ik uit het buitenland..
_________________
mazda mx6 2,5i v6 24v thunder grey,rvs exhaust,17" dotz daytona,open air intake, geperforeerde remschijven
kawasaki kr1s
bmw 520i M5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Bluedevil
Freak


Geregistreerd op: 2-2-2005
Berichten: 454
Woonplaats: Oosterwolde Fr

BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt, 2007 11:21    Onderwerp: Reageer met quote

anders stuur je een mailtje naar jeroentje.nl kijken wat ze daar kosten en als hij ze kan bestellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt, 2007 11:42    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon in Amerika bestellen
Zijn ze helemaal niet zo moeilijk
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
jeroen83
Gast





BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt, 2007 11:49    Onderwerp: Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht

soo das wel klote want heb ze al betaald
over 2 weken zouden ze binnen zijn zeiden ze mmm ff afwachten maar dus
Naar boven
Thisse
Freak


Geregistreerd op: 5-11-2006
Berichten: 55
Woonplaats: Mechelen (België)

BerichtGeplaatst: Za 17 Mrt, 2007 20:52    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb mijn lexuslichten ook bij avb-sports gehaald
Ze zijn niet echt goedkoop, mijne waren 270 euro dacht ik.
Maar ze waren idd op voorraad en kon ze direct meenemen Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jeroen83
Gast





BerichtGeplaatst: Vr 06 Apr, 2007 21:49    Onderwerp: Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht

wattt nog steeds mn achterlichten niet, heb maar ff een berichtje gestuurd naar skg-carstyling dat ik mn geld terug wil zag ook al op marktplaats dat ze niet meer met de lichten adverteren , Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
mn nekharen staan licht overeind nu
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group