Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Gedeeltelijk leren zitting

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander II
Freak


Geregistreerd op: 10-4-2007
Berichten: 50
Woonplaats: Waalre (nabij Eindhoven)

BerichtGeplaatst: Di 01 Mei, 2007 17:47    Onderwerp: Gedeeltelijk leren zitting Reageer met quote

Het is me laatst opgevallen dat het lijkt alsof ik de enige MX-6 heb waarbij de zittingen gedeeltelijk met leer zijn bekleed. Bij mijn auto zijn de zijkanten van de zitting van leer. Ik bedoel dat deel waar je tijdens het instappen het vaakst langs schuurt.

Ik vraag mij af of dit een originele optie is geweest en of nog meer mensen dit hebben:?:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mister X6
Freak


Geregistreerd op: 20-3-2007
Berichten: 59
Woonplaats: Hoogeveen

BerichtGeplaatst: Di 01 Mei, 2007 21:43    Onderwerp: Reageer met quote

Kan me niet herinneren dat zoiets standaard of een optie was. Ik zou eerder denken dat het er later aan toe gevoegd is.
_________________
SUPERB VINTAGE RED 2.5L 24V *genuine JDM door sills *chip getuned *Longneck

SUPERB VINTAGE RED 2.0L 16V *AVS Winter 195/65 R14 *PIONEER DEH-3900MP MP3-Tuner *genuine JDM door sills *high performance header
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group