Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Doffe/witte vlekken op spoiler

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander II
Freak


Geregistreerd op: 10-4-2007
Berichten: 50
Woonplaats: Waalre (nabij Eindhoven)

BerichtGeplaatst: Zo 20 Mei, 2007 20:03    Onderwerp: Doffe/witte vlekken op spoiler Reageer met quote

Ik trok vandaag mijn rode sixer weer eens onder zijn hoes vandaan en zag... allemaal spetter achtige witte vlekken op de spoiler die echt IN de lak lijken te zitten. Crying or Very sad

De laatste keer heb ik hem met water, hot wax en gedestileerd water afgespoeld in zo'n autowasbox.

Heeft iemand enig idee of dit nog weg te halen valt of is overspuiten de enige mogelijkheid (iemand nog een adresje in de buurt van Eindhoven?)

Misschien zaten de vlekken er al en heeft de dealer ze slechts tijdelijk weten te camoufleren voor mij...

Het zijn echt van die vlekken die je normaal bij oude auto's ziet die te lang in de zon hebben gestaan, maar de mijne heeft notabene onder een autohoes gestaan... Ze zijn ook alleen te zien op de kunstof spoiler.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Ma 21 Mei, 2007 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

Sommige hoezen hebben die eigenschap.....Wat het precies is weet ik niet, misschien de weekmakers uit het kunststof of vocht.
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Robii San
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 829

BerichtGeplaatst: Ma 21 Mei, 2007 14:43    Onderwerp: Reageer met quote

als geprobeerd er af te halen met auto poets..?

hoogwaarschijnlijk zit het in de blank top laag.. dus je kunt altijd nog polijsten..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sander II
Freak


Geregistreerd op: 10-4-2007
Berichten: 50
Woonplaats: Waalre (nabij Eindhoven)

BerichtGeplaatst: Ma 21 Mei, 2007 15:10    Onderwerp: Reageer met quote

@Fullsize: Hmmm zou kunnen, wel vreemd dat het dan alleen op de spoiler te zien is en niet op het dak. Mijn hoes heeft wel een stoffe voering.

Ik heb nog eens goed gekeken naar de vlekken en ontdekte het patroon van de hoes in een vlek! Je hebt denk ik gelijk Fullsize. Ik denk dat ik nog een extra doek tussen de spoiler en de hoes ga stoppen...

Ik heb alleen nog geprobeerd met auto wax een peetje te poetsen, helpt niet helaas (was te proberen). Ik ga het eens met polijst middel proberen (commandant 4 ofzo). Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het alleen de blanke lak zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Vr 25 Mei, 2007 5:45    Onderwerp: Reageer met quote

He Sander,

Mag ik vragen waar je aan zo'n pyjama voor de MX6 kunt komen?
En heb je evt een foto van je MX6 in pyjama?
Ben namelijk op zoek.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Sander II
Freak


Geregistreerd op: 10-4-2007
Berichten: 50
Woonplaats: Waalre (nabij Eindhoven)

BerichtGeplaatst: Vr 25 Mei, 2007 10:53    Onderwerp: Reageer met quote

Mwah is niet veel bijzonders. Is gewoon een hoes van Halfords (universeel).

Maat weet ik zo niet meer uit m'n hoofd. dacht L.

Maar be warned: kan dus vlekken veroorzaken op kunstof gespoten onderdelen die niet ook met blanke lak zijn bespoten.

Ben vandaag eens langs de spuiter geweest voor het spuiten van mijn spoiler. ca 100-150 euro. Dit wordt dan wel twee lagen, rode en blanke lak. Eerst ga ik maar eens het 3e remlicht bestellen, dan kan de spuiter het mooier laten aansluiten als deze er al in zit, zo zei hij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group