Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Geslaagde dag

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Zo 10 Jun, 2007 19:45    Onderwerp: Geslaagde dag Reageer met quote

Jongens ik vond het een zeer gezellige dag. Het weer was goed en de sfeer was nog beter. Op deze manier leer je weer nieuwe mensen kennen. Zelfs mensen uit Noord Holland!! Jammer dat de belgen het hebben laten afweten. Er zijn waarschijnlijk wel foto's gemaakt. Ben erg benieuwd!!

Tot een volgende meeting!!

Groeten

Marcel & Michiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
_Mx6_tuner
Freak


Geregistreerd op: 18-2-2007
Berichten: 153
Woonplaats: belgie oud-turnhout

BerichtGeplaatst: Ma 11 Jun, 2007 15:05    Onderwerp: sorry Reageer met quote

mja ik vondt het ook heel jammer maar ulinex was nog niet klaar zijn wagen Sad en niet alleen dat maar men auto doet erg raar
khoop dat we zo nog eens ooit iets gaan mee maken en dat we dan zeker niet in de probs zitte met de mx-6
en dat we er bij zijn want kvindt het heel jammer dat ik er niet bij was Sad
mijn excuses daarvoor
_________________
my car my life
mx-6 rulez
tuning for life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group