Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
de grote beurt slaat weer toe.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Vr 12 Okt, 2007 9:41    Onderwerp: de grote beurt slaat weer toe. Reageer met quote

nou robbi je bent niet de enigste die zijn wegen heeft zien verkracht worden door DGB van onze camping zender veronica http://www.dumpert.nl/mediabase/28822/c533b90e/de_grote_beunhazen_van_veronica.html

ze doen nu aan supper tunne Je wagen met 20Kilo plameur verzwaren en een Mooie kronkel buis naar de eind demper NOU DAT GEEFT een vermoge Wink
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Vr 12 Okt, 2007 10:13    Onderwerp: Reageer met quote

ik vraag me toch af wat er gebeurd als de uitlaat lek raakt..

beetje gevaarlijk zo..

wat 4 een wagen was het eigelijk? ik herken er niet veel meer van Laughing
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Robii San
Freak


Geregistreerd op: 11-1-2005
Berichten: 829

BerichtGeplaatst: Vr 12 Okt, 2007 17:05    Onderwerp: Reageer met quote

ja dat is yilmaz.. die gast spreek ik nog wel vaak.. die is er zo ziek van geweest.. dan valt ie van mij nog wel mee.. maar hij heeft er pech mee gehad. en reed voor geen meter meer boven de 100...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Za 13 Okt, 2007 2:24    Onderwerp: Reageer met quote

dat is net de reden dat ik mijn eigen wagen heb gedaan Smile
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Za 13 Okt, 2007 9:01    Onderwerp: Reageer met quote

Ja maar is het probleem niet dat ze een auto schade bedrijf een auto laten "PIMPEN" en dan is de vraag heeft de maker van he programa Pimpen verkeert begrepen.

Is het niet dat ze met pimpen denken hoeren lopen en in dat verband dacht JUIST MET PIMPEN MOET JE EEN AUTO VERKRACHTEN.

maar dit is echt te zielig gewoon hoe je zo een wagen kan verneuken.
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group