Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
intereur mx-6

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
_Mx6_tuner
Freak


Geregistreerd op: 18-2-2007
Berichten: 153
Woonplaats: belgie oud-turnhout

BerichtGeplaatst: Vr 16 Nov, 2007 10:02    Onderwerp: intereur mx-6 Reageer met quote

hey
zoals iedereen wete bven ik aan mijn mx-6 bezig
nu ik voor de moment nie verder kan gaan ik al aan mlijn intereur beginne
ik ben er vandaag al aan begonnen met het uit halen van heel het intereuer
ik ben hem van plan helemaal in caroserie te zetten voor deze na te kijken en te behandelen . dan als ik het intereur er terug in plaats gaat het helemaal anders worden
de dakhemel wordt oranje en de schuifdak word zwart
in de deurpanelen die gaan we even door zagen en aan passen en 4 boxe in elke deur verwerken deur word oranje met zwart bekleed
het daschord word zwart met oranje
wat gaan we allemaal doen met het daschbord er komt 1 groot beeldscherm inverwerkt in de midden console de verwarming word verlegt ...
1 radio .
spiegel komt 1 beeldschempje
de onder vloer bekleding die word gewoon terug geplaatst wat ik wel van plan ben voor meeing dan enkel een dune mdf plaat in de vorm zagen van maten die panelen over trekken in het oranje leder en in het zwart mx-6 er op stikken
de zetels er komen sparco sport zetels in zwarte met rood rood wordt nog vervangen door oranje ...
de achterbank gaat er uit daar komt een nieuwe muziek instalatie ingebouwd in het oranje met zwart
de achterbank ben ik nog niet van uit maar daar gaan we ook nog wel iets in leggen

foto's volgen nog

waarom ik niet verder kan ?
omdat ik mijn v6 voor de moment niet in de buurt kan hebben die staat bij een maat van mij . daar zijn we die auto aan het los maken en alle stukken die we kunne gebruiken er af halen al ...
ook deze foto's volgen nog
mvg bertels kevin
_________________
my car my life
mx-6 rulez
tuning for life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group