Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
ikke ook een nieuwe japanner erbij

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2007 20:24    Onderwerp: ikke ook een nieuwe japanner erbij Reageer met quote

Zo vandaag mijzelf maar eens verwend. Had de kerstbonus binnen en het brande weer zoals gewoonlijk in de portemonnix. En aangezien ik mijn oude toch moet gaan afstaan heb ik maar besloten om er maar voor me eigen 1 te kopen.

Waar gaat het nu om, nou dat zal ik jullie vertellen: Ik heb vandaag een dikke ZXR750RR gekocht uit 1991. Er moet nog wel het een en ander aan gedaan worden. Hij is door de vorige iegenaar zwart gespoten. Ik wil zelf een andere kleur, weer terug naar de orgine kawa kleuren (lime green!!)

Ik krijg hem waarschijnlijk volgende week thuis afgeleverd.

Het is een zeldzame bike, schijnen er maar een stuk of 1000 echte RR gemaakt te zijn. Is ontwikkeld voor de Superbike. heeft flatside carb. met inspuiting, close ratio bak (lange 1), alu tank, mono zit, dikkere voorpoten en beter afstelling verring mogelijk.

Ik ga deze de komende periode weer netjes klaar maken (spuiten schoon maken, invetten, aanpassen enz.) om zo voor de motorseizoen klaar te zijn.

Mijn vriendin is druk aan het lessen en die gaat op mijn oude bike rijden, de GSX600F

Hier wat pics:







De tank is vervangen door een orgine alu omdat deze lek was gegaan.

Ik zal jullie mijn vorderingen laten weten.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Herwin
Freak


Geregistreerd op: 24-6-2007
Berichten: 1038
Woonplaats: Warffum

BerichtGeplaatst: Do 27 Dec, 2007 21:02    Onderwerp: Reageer met quote

leuk plofje , ben zelf ook nog altijd naar een motor opzoek
lastig te vinden , iets dat na mijn zin is en een goede prijs heeft Razz
_________________
In bezit:

1992 Mazda Mx-6 2.5i v6
1992 Mazda Mx-6 2.5i v6
1996 Mazda Xedos 6 2.0i v6
2004 Mazda 3 2.0 sport
1997 Mazda 626 2.5i v6(sloper)
1999 Yamaha R1
1999 Yamaha R1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MZD Styling
Freak


Geregistreerd op: 14-10-2007
Berichten: 54
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Vr 28 Dec, 2007 9:26    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi fietsje.

Ik heb express nooit mijn rijbewijs gehaald, weet zeker dat ik binnen een maand tegen een boom geparkeerd zou staan Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Beracuda
Freak


Geregistreerd op: 28-6-2006
Berichten: 807
Woonplaats: Alphen ad Rijn

BerichtGeplaatst: Vr 28 Dec, 2007 9:42    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is een mooie motorfiets!
Succes ermee

Marcel Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Vr 28 Dec, 2007 17:46    Onderwerp: Reageer met quote

MZD Styling schreef:
Mooi fietsje.

Ik heb express nooit mijn rijbewijs gehaald, weet zeker dat ik binnen een maand tegen een boom geparkeerd zou staan Embarassed


Sorry dat ik het zeg... maar dat is de meest onozele opmerking die je als motorrijder regelmatig tegen je hoofd gesmeten krijgt.
Er is niemand die zegt dat je hem tegen een boom moet parkeren. Ik heb m'n motorrijbewijs sinds m'n 21ste en m'n rijstijl was/is sportief te noemen. Maar op het moment dat ik wist van "nu wordt ie link", weet je gewoon dat dat je limiet is en dat je niet verder hoeft te gaan om die bocht (of iets anders) sneller te kunnen nemen. M'n motor diende als woon/werk verkeer en heb dat ook lange tijd gedaan op een gezapig tempo (in m'n vrije tijd speelde ik idd wel) tot een inschattingfout/slecht wegdek er abrupt een einde aan maakte toen ik naar huis reed van m'n werk. Voorlopig ben ik motorloos, maar als het budget het terug toelaat komt ie terug.

Haja, Minimark, mooi fietsje Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Zo 30 Dec, 2007 15:45    Onderwerp: Reageer met quote

Nou kabouterventje, ik vind het zelf helemaal een gekke opmerking.
Dat is precies de reden waarom ik mijn GSX-R 1100 weg heb gedaan.
Ik rij al motor sinds ik mijn rijbewijs haalde toen ik 18 was (en ben er momenteel 38 ) nog wel Cool
Ruim 18 jaar heb ik motor gereden met veel plezier totdat ik de fout maakte om een racer te kopen.
Op dat ding had ik me echt niet in de hand.
Hij begon pas lekker te rijden als hij boven de 150 kwam en ik zat vaker boven de 200 dan er onder.
Tot op het moment dat ik de MX6 kocht reed ik jaarlijks gemiddeld 25000km met de motor.
Zomer & winter, weer & hondeweer reed ik er mee.
Op een gegeven moment kwam ik zelf tot het inzicht dat het misschien beter was om de motor zelf, maar zonder mezelf, maar aan de wilgen te hangen. Wink
Ooit zal ik echt wel weer op een motor stappen maar dan wordt het gewoon weer een easy rider en geen buikschuiver.
Overigens heb ik in al deze jaren nog nooit een ongeluk met de motor gehad, ook niet met de buikschuiver.
Maar ik heb een groot hart en ben niet gauw bang, zeker niet voor snelheid.
Maar zelf weet je op een gegeven moment dat het genoeg is geweest (en somigen hebben dat niet en die zie je vervolgens naast de motor in de wilgen hangen).

@ minimark: blijft een hele leuke fiets alleen jammer van dat zwart, is ook niet mijn kleur voor een buikschuiver.
De kleur van een buikschiver moet schreuwen net als het geluid, jammergenoeg is het overgrote del van nederland het daar niet mee eens.
1 opmerking: hou hem heel.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group