Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Gezocht 2 onderdelen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MazdaMikey
Freak


Geregistreerd op: 12-7-2008
Berichten: 23
Woonplaats: Heerhugowaard

BerichtGeplaatst: Za 12 Jul, 2008 11:08    Onderwerp: Gezocht 2 onderdelen Reageer met quote

Hey ,

ik zoek 2 onderdelen.

Op de 1 of andere duistere reden is me knopje van me raamschakelaar kapot Evil or Very Mad , dus ik heb ze omgewisseld zodat ik mijn raam weer kan gebruiken.
Maar nu kan ik bij mijn kant de passagiersruit niet meer openen. (zie foto)
Is er iemand die dit knopje heeft ( het knopje met auto erop ) of de hele elektrische console dat mag ook.

en er zit een piepklein scheurtje in 1 van de vulpunten van de koelvloeistof (zie foto) , dus ben ook op zoek naar dat kunstof vulpunt.



http://www.mijnalbum.nl/Album=LIYPLCQL
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Za 12 Jul, 2008 14:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nog wel een kunststoffen en een aluminium versie van die vulhals voor je.

De raamschakelaar gaat meestal om 2 redenen kapot. De electronica is stuk of het schakelaartje zelf.
Onder het knopje zit een 'vingertje' dat een schuifje heen en weer beweegt. Die breekt wel eens af. Als je een beetje handig bent is die wel weer te repareren.
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rhino
Freak


Geregistreerd op: 5-4-2008
Berichten: 785
Woonplaats: eerbeek

BerichtGeplaatst: Za 12 Jul, 2008 14:18    Onderwerp: Reageer met quote

@fullsize
z'n vulpot heb ik ook kapot, degene die aan de linkerkant zit bij de accu.
heb je die ook nog liggen?

Gr
_________________
Mazda mx-6 2.5 v6 1992 165.000km kleur onbekend RIP 07-10-2012
Mazda mx-6 2.5 v6 1993 320.000km Passion rose
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
MazdaMikey
Freak


Geregistreerd op: 12-7-2008
Berichten: 23
Woonplaats: Heerhugowaard

BerichtGeplaatst: Za 12 Jul, 2008 17:38    Onderwerp: Reageer met quote

Fullsize schreef:
Ik heb nog wel een kunststoffen en een aluminium versie van die vulhals voor je.

De raamschakelaar gaat meestal om 2 redenen kapot. De electronica is stuk of het schakelaartje zelf.
Onder het knopje zit een 'vingertje' dat een schuifje heen en weer beweegt. Die breekt wel eens af. Als je een beetje handig bent is die wel weer te repareren.


Klopt het vingertje is kapot heb het uit mekaar gehaald en dat bleek het geval , alleen het vingertje zelf ligt ook in 2e nog eens een keer Evil or Very Mad .
Dus ik denk dat ik me daar niet meer aan ga wagen om te repareren om meer ellende te voorkomen. Sad

Maar wat wil je voor die vulhals hebben ?

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ceriel
Freak


Geregistreerd op: 11-8-2006
Berichten: 188
Woonplaats: meppel

BerichtGeplaatst: Zo 13 Jul, 2008 8:19    Onderwerp: Reageer met quote

stuur willem even een pb voor een raamschakelaar,ik heb er van de week net 1 gekocht van hem,de mijne had hetzelfde probleem en met het openen van de unit heb ik de printplaat gebroken. nieuw zijn ze niet te betalen +/- 300 eurie. willem heeft ze 2e hands. succes
_________________
mazda mx6 2,5i v6 24v thunder grey,rvs exhaust,17" dotz daytona,open air intake, geperforeerde remschijven
kawasaki kr1s
bmw 520i M5
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
MazdaMikey
Freak


Geregistreerd op: 12-7-2008
Berichten: 23
Woonplaats: Heerhugowaard

BerichtGeplaatst: Zo 13 Jul, 2008 16:43    Onderwerp: Reageer met quote

ceriel schreef:
stuur willem even een pb voor een raamschakelaar,ik heb er van de week net 1 gekocht van hem,de mijne had hetzelfde probleem en met het openen van de unit heb ik de printplaat gebroken. nieuw zijn ze niet te betalen +/- 300 eurie. willem heeft ze 2e hands. succes


Oke ga ik doen dankjewel Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group