Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
RDW en politie controle bij 100 Procent Tuning Ahoy.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep, 2008 14:19    Onderwerp: RDW en politie controle bij 100 Procent Tuning Ahoy. Reageer met quote

mensen ik weet niet wie van jullie naar 100 Procent Tuning wil gaan in rotterdam. maar heb vernomen dat er een RDW controle komt op spoilers, verlichting (onder de auto en er in) en naatuurlijk op uitlaatjes...

het is maar dat jullie het weten ze staan er met grote getalen.

graag even rond melden zodat we niet de staat nog meer gaan sponsoren. Evil or Very Mad
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
rhino
Freak


Geregistreerd op: 5-4-2008
Berichten: 785
Woonplaats: eerbeek

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep, 2008 15:03    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor de tip!!!!
_________________
Mazda mx-6 2.5 v6 1992 165.000km kleur onbekend RIP 07-10-2012
Mazda mx-6 2.5 v6 1993 320.000km Passion rose
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep, 2008 17:07    Onderwerp: Reageer met quote

Weer zo nutteloze actie !!!!!!!!!

Het enige wat je hier nog in dit k*t land mag doen is werken en betalen en voor de rest je bek houden .


Vandaag nog een bekeuring gehad omdat ik zonder net reed met aanhanger . Evil or Very Mad


Maar altijd goed om te weten over dit soort actie's .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep, 2008 18:07    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat het weer een broodje aap verhaal is (no offence Jasper)
De RDW heeft geen teams die er op uit gaan om te controleren, daarvoor is de politie als uitvoerend staatsorgaan aangewezen.
De politie zal uiteraard wel gaan controleren maar helemaal onzinnig vind ik het niet. Ik erger mij ook wel eens aan die mensen die met een auto onderweg zijn die een kolereherrie produceert en waarvan de bumpers met tie-raps vast zitten omdat alles uitgescheurd is.
Als dat dan gepaard gaat met ongecontroleerd gedrag (als een idioot optrekken terwijl het voor hun al weer stil staat) dan vind ik het best dat die mensen gewezen worden op hun gedrag. Al kunnen zij zichzelf daar helemaal niets bij voorstellen en gaan ze roepen dat de politie raar doet.....
Helaas is het gevolg dat mensen met een 'tamme' uitlaat ook op de bon gaan bij dat soort controles want ja, de wet is een lijn en je kan maar aan 1 kant staan krijg je dan te horen. Laughing
Daar moet je het maar weer mee doen dan, want ze hebben gelijk. Confused
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep, 2008 18:56    Onderwerp: Reageer met quote

nee fullsize dit heb ik vernomen van de zoon van een collega die is APK meester en die moet daar samen met de politie gaan staan dus... is geen broodje aap verhaal.
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Do 18 Sep, 2008 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

Apk meester van de RDW? Goh dat verbaast me. De politie geeft daarmee toe dat ze niet genoeg weten.
Dan vertel je dus achteraf nog wel even hoe dat allemaal is verlopen?
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Vr 19 Sep, 2008 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

ik weet dat er APK meesters rond lopen dus je bent gewaarschuwd. en vergeet ook de belasting dienst niet he... die zal der vast ook wel staan.

maar dus geen broodje aap verhaal geliefd door spellen naar andere fora want het zou k*t zijn als je daar word ge naait.
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group