Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Zo 08 Mrt, 2009 19:35 Onderwerp: |
|
|
Vloeibare pakking heb ik het niet zo op bij een kleppendeksel .
En een orginele rubbere pakking gaat ook lang mee en sluit ook goed af .
En een pakking kost zo rond de 48 euro . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
Robii San Freak
Geregistreerd op: 11-1-2005 Berichten: 829
|
Geplaatst: Zo 08 Mrt, 2009 21:34 Onderwerp: |
|
|
officieel moet ook de pakking, met in de hoeken vloeibare pakking... |
|
Naar boven |
|
|
tijntje Freak
Geregistreerd op: 21-2-2009 Berichten: 123 Woonplaats: rotterdam
|
Geplaatst: Zo 08 Mrt, 2009 22:31 Onderwerp: |
|
|
ja klopt
als iemand hier de auto bij een dealer onderhoud gaat er veel vloeibare pakking inzitten
eigenlijk overal waar er gewerkt word met rubberen pakkingen komt er een laagje vloeibaar bij
enige nadeel van vloeibaar tegenover normale pakking is het feit dat ie niet overal even dik is
dat is bij een normale wel zo |
|
Naar boven |
|
|
Fullsize Betalend Clublid
Geregistreerd op: 28-7-2004 Berichten: 2566 Woonplaats: Oldambt
|
Geplaatst: Ma 09 Mrt, 2009 16:56 Onderwerp: |
|
|
Bij een gebruikte pakking ook nog eens gaan smeren met vloeibare pakking begin ik niet aan. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Dus nieuwe originele pakking en in de scherpe hoeken waar op de pakking de druk het laagst is een beetje vloeibare pakking. Beslist niet te veel. Meer dicht niet beter af.
Ik heb al vaak gezien dat de vloeibare pakking in de carterpan weer is te vinden. Puur door overmatig gebruik. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Zo 05 Apr, 2009 19:07 Onderwerp: |
|
|
Zo vandaag was het mooi weer dus meer weer eens aan het lassen geweest .
Moets nog steeds een frame maken waar de bumer aan vast gemaakt kon worden .
Hier na heb ik het frame netjes geschuurt en ik een mooi zwart kleurtjke gezet .
Het is moeilijk te zien .
En dit is het resultaat .
Ook heb ik de airco fen weer terug geplaats .
Toen ik de nieuwe rvs headers had geplaats kwam ik er achter dat de airco fen niet meer paste .
Heb de metale afdek plaat er af gehaald en toen de fen er weer in gezet .
En dan hou je dit over aan ruimte .
Ik weet niet of het wel goed gaat met de plastic en rvs omdat de headers toch wel wat warmte geven .
Maar we zullen het zien .
Geen airco is geen optie voor mij in de zomer van wegen de kinderen . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
Fullsize Betalend Clublid
Geregistreerd op: 28-7-2004 Berichten: 2566 Woonplaats: Oldambt
|
Geplaatst: Ma 06 Apr, 2009 16:27 Onderwerp: |
|
|
Dat heb je mooi gedaan. Zonder die kier lijkt het veel beter.
Die airco fan ik een K ding idd als je andere headers neemt. De voorste lambda sonde komt ook nog wel eens in de knel tegen de andere fan. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Ma 06 Apr, 2009 16:36 Onderwerp: |
|
|
Misschien dat jij dit weet sebas .
Als ik de fen eruit laat en druk op de A\C knop dan gaat de andere fen nog gewoon aan .
Maar zal hij hem dan nog wel genoeg koelen ? _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
Fullsize Betalend Clublid
Geregistreerd op: 28-7-2004 Berichten: 2566 Woonplaats: Oldambt
|
Geplaatst: Ma 06 Apr, 2009 16:41 Onderwerp: |
|
|
Zolang je voldoende hard rijdt wel maar als je in stadsverkeer zit dan heb je alleen maar voldoende koeling als de fan van je koelsysteem draait.
Je kan er bijvoorbeeld een spal fan op monteren, die zijn veel platter en verzetten meer volume.
Je kan ook naar de sloop gaan en een fan zoeken die platter is.
Wat ik meestal doe is het blik weg knippen dat in de weg zit, de rest zet ik terug. Dan zijn de draden meer beschermd.
Tot dusver heeft dat nog geen (smelt) problemen opgeleverd bij iemand. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Ma 06 Apr, 2009 16:45 Onderwerp: |
|
|
Oke .
Het blik heb ik er al af gehaald en de steunen waar de radiateur aan vast zit al iets aan gepast en hou dan zo 3 mm over .
Waar ik ook bang voor ben is het kantelen van het blok .
Maar we zullen het zien of het problemen gaat veroorzaken . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
Fullsize Betalend Clublid
Geregistreerd op: 28-7-2004 Berichten: 2566 Woonplaats: Oldambt
|
Geplaatst: Ma 06 Apr, 2009 17:00 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat het erg meevalt hoor. Ze kunnen elkaar eigenlijk niet raken. Door het kantelen gaat het voorste spruitstuk omhoog en naar beneden, nauwelijks naar voren. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
|
|