|
Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
|
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Juno Freak
Geregistreerd op: 11-5-2006 Berichten: 183 Woonplaats: Staphorst
|
Geplaatst: Zo 12 Apr, 2009 9:40 Onderwerp: |
|
|
Vlgs mij keek ze wel altijd in de richting waar ik heen reed (waarschijnlijk uit pure doodsangst )......... Rijstijl heeft er zeker mee van doen, een KLZE nodigd toch telkens weer uit om net dat stukje extra door te trekken en dan moet je ook weer harder remmen en dat in combinatie met een verlaagde auto is net dat stukje waardoor je misselijk wordt denk ik... heb er zelf gelukkig geen ervaring mee, afgezien van een lijkbleek gezicht naast me op de passagiersstoel
Het is nog niet zo erg dat ik een station heb...... het is een A4 1.9TDI met 130PK geworden, en met een aangepaste chip (moet ik nog ff over nadenken)haal je de 160/170 PK en een koppel van 390Nm
Je rijstijl wordt wel direct anders merk ik, de diesel trekt tussen de 2000-3000 toeren en dan is de koek op, dan ga je automatisch relaxer rijden. _________________ Xedos 6 KLZE |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Zo 12 Apr, 2009 12:21 Onderwerp: |
|
|
Dat die rijstijl anders wordt klopt maar dan moet je hem weer niet gaan chippen want dan gaat het weer als de brandweer. _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|