Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Japanse Autosport Festival 2003 te Assen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rob van Kordenoordt
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 167

BerichtGeplaatst: Di 22 Apr, 2003 21:25    Onderwerp: Japanse Autosport Festival 2003 te Assen Reageer met quote

Beste medeleden,

wij zouden als club naar deze dag gaan. Dit event zal op hemelvaartsdag plaatsvinden. Tot op heden nog niets hiervan vernomen. Zetten we nog auto's op de paddock ?? Moeten we ons dan nog aanmelden ?? Zal in ieder geval samen met enkele collega's van mijn werk wel aanwezig zijn. Zal ook proberen zoveel mogelijk van mijn auto nog klaar te krijgen (audio, spuitwerk). Reageer even allemaal wat jullie van plan zijn (komen of niet komen) maar reageer sowieso eventjes om te laten weten OF JULLIE NOG WAKKER ZIJN !!!!!!
_________________
My black MX-6 is gettin' stronger every day
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Di 22 Apr, 2003 22:45    Onderwerp: Reageer met quote

Rustig maar Rob, ik ben nog wakker. Sterker nog, ik ben net thuis... We hebben namelijk in NL een huis gekocht en dat vergt de nodige inspanning. De witte platen gaan vergelen...
Om on-topic te blijven: ik denk niet dat we er bij zullen zijn, hoewel ik nog niet eens weet op welke datum het dit jaar valt.
En weer even off-topic: Rob, ik las elders op het forum dat je in de cv-wereld zit. Betekent dat dat je ons zou willen en kunnen helpen aangezien wij in het (voor ons) nieuwe huis een nieuwe cv willen zetten? Ik hoor of lees het wel...
Groetjes, Bas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 23 Apr, 2003 0:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal er niet bij zijn (net als vorig jaar tijdens het hemelvaartweekend). Zit dan weer met vrouw en kind op de camping (ow wat ben ik toch een burgertrut, maar goed dat ik een mx-6 rijd!!! Wink )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Wo 23 Apr, 2003 16:29    Onderwerp: Reageer met quote

Kalm maar jochies. Very Happy
Hilbrand en ik zijn er al druk mee bezig.
Zeer binnenkort krijgen jullie meer info.
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Wo 23 Apr, 2003 18:54    Onderwerp: Reageer met quote

Wanneer moet dit plaats vinden?
Dan kan ik de auto van te voren nog laten spuiten. Cool en eventueel vrij nemen als dat moet. Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Rob van Kordenoordt
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 167

BerichtGeplaatst: Wo 23 Apr, 2003 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ha die Bas, natuurlijk wil ik je wel helpen. Mail me even je woongegevens en wat je zou willen en we houden dan e-mail kontakt of telefonisch en maken een afspraak om de boel te bekijken.
Hemelvaart valt op 29 mei en ik ben zeker van de partij. Hoor graag nog meer van je Sander en Hilbrand.
_________________
My black MX-6 is gettin' stronger every day
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group