Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Foto's Automaxx vs. Dutch Power Pack

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Ma 03 Aug, 2009 12:07    Onderwerp: Foto's Automaxx vs. Dutch Power Pack Reageer met quote

Zie hier mijn foto's van gister:

Automaxx vs. Dutch Power Pack
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Hoacs
Freak


Geregistreerd op: 18-3-2006
Berichten: 1118
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Ma 03 Aug, 2009 12:39    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke foto's, vond het wel geslaagd met dutch power pack erbij vooral de gt4 klasse was wel mooi om te zien. Heb je niet gezien maar heb ook bijna alleen maar staan filmen op het dak. Ben gewoon goed verbrand ondanks de slechte voorspelling Very Happy

Sprinten was wel leuk alleen de organisatie was echt weer automaxx en heeft voor mij weer een nieuw dieptepunt bereikt, was blij dat ik niet aan het sprinten was met zo'n organisatie.

Was met prelude team mee en die waren aan het sprinten wel leuk om te zien.
http://www.youtube.com/watch?v=hnDIR298im4
_________________
Geen mx6 meer, maar nog wel klze.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Ma 03 Aug, 2009 12:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zelfs rondgelopen in me MX6 trui op te momenten dat het best koud was... dus dat je me niet gezien hebt.. Razz

Idd sprinten viel weer zwaar tegen, maar desondanks waren er wel een paar hele snele Corsa's en Civics...
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group