Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Pookknop

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jun, 2002 18:08    Onderwerp: Pookknop Reageer met quote

Ik zat een beetje rond te kijken naar een andere pookknop.
Deze twee vond ik wel aardig voor in mijn rode mx-6:






Ik kom er alleen niet uit wat mooier is in ons interieur, zwart met kleuraccenten van de auto, of kevar.
Dus graag jullie heldere mening. Very Happy
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jun, 2002 21:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind die kevlar stijl over het algemeen wel mooi. past volgens mij goed bij onze MX-en, omdat die zwarte kevalr zowel racy en hi-tech qua uitstraling is, maar toch ook wel chique. Dat is een MX-6 ook. Dat kleurtje vind ik meer geschikt voor een Sjonniebak. Of wil je zo graag goed voor de dag komen, de volgende keer dat je dat mokkel bij het stoplicht weer tegenkomt ? Laughing


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Zo 16 Jun, 2002 22:26    Onderwerp: Reageer met quote

Nou kan ik wel een opmerking gaan maken over mokkels, knoppen en poken maar dat doe ik toch maar niet. Mr. Green
Dat laat ik maar aan jullie over. Wink

Voor de opmerking over dat kevlar ben ik het wel met je eens. Smile
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 19:43    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik jou zo ken Sander dan zou ik voor de leren pook gaan, hoezo als je mij zo kent hoor ik je denken!! Nou, jij zult bij het stoplicht met dat mokkel naast je wel klamme handjes hebben en als je dan zo'n lekkere gladde knop hebt Wink dan schiet je met je hand iedere keer tegen de radio aan waardoor.....je stereo loeihard gaat en dat mokkel denkt van "ow daar heb je weer zo'n patsertje"en er vervolgens lekker rustig vandoor tuft in haar altootje Cool Maar serieus, ik vindt die tweede echt zwaar kitsch, en wat ik al zei, als het een beetje warm is is ie erg onhandig!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wist dat ik heldere meningen kon verwachten, maar reakties zoals van Ferdi kan je eigenlijk nooit verwachten. Very Happy

Maar inderdaad, die keval look pook ziet er nogal glad uit wat vrij lastig kan zijn.
Bedoel je met "beetje warm" de temperatuur van vandaag? Jemig man, ik zou willen dat ik een airco had...
Dit is wel vrij shit, ik vind die kevlar look knop het mooist maar die leren is praktisch weer beter...
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Ma 17 Jun, 2002 23:16    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, gewoon ff zoeken ds. Er zijn zat mooie leren poken te krijgen. Chroom randje eromheen, voila. Ook een houten pook zou ik niet uitsluiten. Die zijn helemaal niet zo glad als de meesten denken. Alleen vraag ik me af of hout wel combineert met de stijl van onze MX ...


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Di 18 Jun, 2002 12:02    Onderwerp: Reageer met quote

Als je er een houten inlegsetje voor je dashboard bijbesteld is het wel mooi, alleen maak je dan van je MX-6 meer een luxe reiscoupé dan een snelle racer, om het even zwart/wit te zeggen.
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Di 18 Jun, 2002 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

Dat klopt, en je moet van je auto niet iets proberen te maken wat hij in de basis niet is, dan had je gewoon een andere auto moeten kopen ...

Ik zie de MX meer als een Hi-tech sportcoupe, met veel luxe en comfort. Die combinatie is juist wat mij zo aanspreekt.

Als ik retrostijl had gewild, Engels klassiek zeg maar met veel hout, dan had ik een MX-5 moeten kopen. Niets mis mee hoor, die stijl en eigenschappen waardeer ik evengoed.
Zo's vijfje is in donkergroen met houten stuur en cognackleurig leer op en top een stijlvolle retro roadstar. De Zes zal dat nooi worden, die is in de basis te modern en te verfijnd ...


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Za 22 Jun, 2002 19:59    Onderwerp: Reageer met quote

allebei veel te opvallend. Gewoon zwart leer, zoals bij de v6 is naar mijn mening het mooiste.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Zo 23 Jun, 2002 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt me ook geen gek idee idd.
Alles beter dan dat plastic pookknopje van de I4...
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group