Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Nieuwe Mazda Xedos 6 KLZE Gekocht

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rick vd P.
Freak


Geregistreerd op: 15-2-2008
Berichten: 242
Woonplaats: Wilnis

BerichtGeplaatst: Zo 11 Apr, 2010 13:26    Onderwerp: Nieuwe Mazda Xedos 6 KLZE Gekocht Reageer met quote

hallo na de verkoop van de oranje mx6 had ik besloten een golf iv gti te kopen, dit was een beetje tegengevallen aangezien de bak verrot draaide. de reparatie kostte me ruim 2000 euro en heb m daarna maar verkocht.

na een tijdje speuren op marktplaats kwam ik een xedos 6 tegen met een klze blok. na een beetje zoeken bleek deze van Juno te zijn die op dit forum actief is, dus dacht dat kan nooit een slechte auto zijn Razz

zit wat roest op t rechterachterscherm, de kap moet vernieuwd worden tzt en er zitten een paar kleine deukjes en een hoop wasstraat krasjes in.

hij rijd super alleen is het wel wennen met de sportkoppeling. volgens de verkoper zit er een sportkoppeling op. maar hij is wel lekker snel :p

ook zat er een alarm in, maar (als juno dit leest) vraag me af waarom deze eruit is gehaald en wat voor 1 erin zat. de bewegingssensoren zitten nog wel op de stijlen.

groeten Rick
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group