Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
MX6 2.5 V6 gechipt etc.
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
niels
Freak


Geregistreerd op: 19-7-2009
Berichten: 7
Woonplaats: geulle

BerichtGeplaatst: Vr 21 Mei, 2010 17:03    Onderwerp: Reageer met quote

groeten rene?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
ReneD
Freak


Geregistreerd op: 21-9-2006
Berichten: 503
Woonplaats: Aalten

BerichtGeplaatst: Vr 21 Mei, 2010 17:25    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry mijn fout. vroeg me af wat op een KLZE blok moest staan. Keek naar Rhino zijn post en stond kl31 1a1.
En vroeg me af o beide erop moest staan. En toen kwam ik een foto tegen met een KLZE blok met de aanduiding kl31-1a1.
Want ik vroeg me af wat er meer op moest staan. Want heb kl1a1 op me blok staan dus dacht misschien ook een KLZE onderblok was!
Toen had ik me tekst verwijdert en alleen een Very Happy neer gezet!

Groeten Rene
_________________
MX-6 2,5 V6 24V KLDE,
Supro Suspension
Supro Exhaust System
182 pk/ 239 Nm

Eventencommissie MX-6 Club Nederland
http://www.cardomain.com/ride/3830092
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Vr 21 Mei, 2010 20:31    Onderwerp: Reageer met quote

Op zich kan je al naar de motorcode van Mazdaratie kijken maar dat kan ook een vertekend beeld geven, zie het blok van the power: wel de goede code maar met de standaard zuigers.
Bij een ZE zie je ook verschil in het inlaatspruitstuk.
Die van de ZE heeft 4-kante inlaatbogen en die van de DE ovale.
Ook is de rest van de constructie iets anders.

De DE...

Nogmaals de DE maar nu gepolijst (en te koop Wink )

En de ZE.

De ZE heeft standaard 200pk, de DE 165pk.
Met chip is er aardig wat uit de DE te halen maar je komt dan in de buurt van de 190pk, mits je gebruik maakt van een sportfilter en een set RVS-headers en aangepastte uitlaat.
Wat er uit een ZE te halen is............we zullen het zien. Cool
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group