Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Ma 11 Okt, 2010 19:05 Onderwerp: |
|
|
Zat er net na te kijken op marktplaats .
384153749 _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
SstennizZ Freak
Geregistreerd op: 30-10-2008 Berichten: 61
|
Geplaatst: Ma 11 Okt, 2010 19:12 Onderwerp: |
|
|
Juistem! zie msn... _________________
|
|
Naar boven |
|
|
DorgersGTI16 Freak
Geregistreerd op: 11-9-2010 Berichten: 18
|
Geplaatst: Ma 11 Okt, 2010 21:32 Onderwerp: |
|
|
Mannen hebben jullie nog filmpjes van de viper?
zijn eigen film is mislukt door het geluid van achteren
hij wil heel graag zijn run terug kijken dus wie kan me hier aan helpen
MVG Dennis |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Ma 11 Okt, 2010 21:56 Onderwerp: |
|
|
Ik heb de run wel op de GSM en ik stond juist aan de andere kant, de voorzijde dus.
Het lukt me echter niet de filmpjes van de GSM te halen.
Zal mijn nichtje binnenkort eens lief aankijken. _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
ulixez Freak
Geregistreerd op: 9-3-2005 Berichten: 355 Woonplaats: Vosselaar
|
Geplaatst: Ma 11 Okt, 2010 22:15 Onderwerp: |
|
|
Dus als ik heel het verhaal goed heb kan ik beter een fullsize chip plaatsen in mijn orginele ecu dan met een kl31 ecu te rijden? _________________ 2.5 v6 KL-ZE |
|
Naar boven |
|
|
DorgersGTI16 Freak
Geregistreerd op: 11-9-2010 Berichten: 18
|
Geplaatst: Di 12 Okt, 2010 17:32 Onderwerp: |
|
|
Hierbij mijn foto's
MVG Dennis |
|
Naar boven |
|
|
Hoacs Freak
Geregistreerd op: 18-3-2006 Berichten: 1118 Woonplaats: Zoetermeer
|
Geplaatst: Di 12 Okt, 2010 18:17 Onderwerp: |
|
|
Leuke foto's
Heb ook een flimpje van de viper, kan deze wel online zetten via youtube als hij dat wilt? _________________ Geen mx6 meer, maar nog wel klze. |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Di 12 Okt, 2010 19:36 Onderwerp: |
|
|
ulixez schreef: | Dus als ik heel het verhaal goed heb kan ik beter een fullsize chip plaatsen in mijn orginele ecu dan met een kl31 ecu te rijden? |
Ja de fullsize chip is beter .
De kl31 loopt eigenlijk te rijk .
De ZE chip heeft andere ontstekings mappen , fuel maps en andere vris tijden .
Bij mij gaf hij 10 whp (+- 15 a 16 pk) meer .
Maar dit is wel verschillende per auto . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Di 12 Okt, 2010 20:09 Onderwerp: |
|
|
Ik weet niet hoeveel verschil er tussen de injectoren van de DE en de ZE zit, maar kom er vandaag achter dat ik de rail van de DE op de ZE heb zitten.
De injectoren hebben een grootte van 225cc (staat op de zijkant van het blauwe plastiek).
Tevens zit er aan het eind de fpr op, een KL02, die ook iets meer druk zou produceren.
En tevens hangt daar een solenoid-kleppie aan (dacht toch echt dat hij er niet op zat).
Heb vandaag de injectoren uit de rail gehaald en breng ze binnenkort weg voor reiniging.
Weer wat te klussen. _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Di 12 Okt, 2010 21:49 Onderwerp: |
|
|
De injectoren van de DE en ZE zijn het zelfde .
Ik rij zelf met een kl01 fpr .
De kl02 zou volgens iemand 3 psi meer geven . (Maar dat is het enige wat ik kon vinden)
Ik zelf rij ook met de solenoide .
Het enige wat die doet is dat hij de benzine iets verhoogt bij een koude of warme start wat ik begreep zodat de motor iets beter start .(Info mx6.com)
Voor de rest heeft hij geen functie . _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
ulixez Freak
Geregistreerd op: 9-3-2005 Berichten: 355 Woonplaats: Vosselaar
|
Geplaatst: Di 12 Okt, 2010 23:25 Onderwerp: |
|
|
Hoeveel pk had Hoacs met zijn 323 KLZE? _________________ 2.5 v6 KL-ZE |
|
Naar boven |
|
|
Hoacs Freak
Geregistreerd op: 18-3-2006 Berichten: 1118 Woonplaats: Zoetermeer
|
Geplaatst: Wo 13 Okt, 2010 6:17 Onderwerp: |
|
|
De 323 had 173pk op de wielen zonder lachgas en met 224pk. _________________ Geen mx6 meer, maar nog wel klze. |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Wo 13 Okt, 2010 11:14 Onderwerp: |
|
|
Ik heb ondertussen de uitdraai binnen van al onze runs samen maar krijg hem niet geplaatst.
Wie kan het wel?
Stuur effe een PM met je emailadres dan stuur ik hem toe.
De 2de run van Dennis is overigens niet gecalibreerd, het vermogen klopt wel maar het toerental en het koppen niet. _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
rob.showa Betalend Clublid
Geregistreerd op: 22-2-2003 Berichten: 3382 Woonplaats: Dodewaard
|
Geplaatst: Wo 13 Okt, 2010 11:20 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Ik zelf rij ook met de solenoide .
Het enige wat die doet is dat hij de benzine iets verhoogt bij een koude of warme start wat ik begreep zodat de motor iets beter start .(Info mx6.com)
Voor de rest heeft hij geen functie .
|
Ik denk dat ik hem hier ook maar eens ga plaatsen samen met de fpr en kijken of ik verschil merk.
vwb de injectoren, als ik deze ga laat reinigen/repareren weet ik zeker dat ze en goed en schoon zijn.
De andere (nog 12 stuks) kunnen dan als reserve of in de verkoop . _________________ '92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie
'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel
Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR |
|
Naar boven |
|
|
barreljan Freak
Geregistreerd op: 19-8-2008 Berichten: 38 Woonplaats: Wieringerwerf
|
Geplaatst: Wo 13 Okt, 2010 15:47 Onderwerp: |
|
|
Mazdarati schreef: | De injectoren van de DE en ZE zijn het zelfde .
Ik rij zelf met een kl01 fpr .
De kl02 zou volgens iemand 3 psi meer geven . (Maar dat is het enige wat ik kon vinden)
Ik zelf rij ook met de solenoide .
Het enige wat die doet is dat hij de benzine iets verhoogt bij een koude of warme start wat ik begreep zodat de motor iets beter start .(Info mx6.com)
Voor de rest heeft hij geen functie . |
Die solenoid heb ik er niet tussen, net als de hybrid DE van StennizZ. Ik merk het niet echt om eerlijk te zijn. _________________
'95 323F BA 2.5 V6 J-spec @ 215 pk/ 250 nm |
|
Naar boven |
|
|
|