Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Zeg maar dag met het handje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jugsss
Freak


Geregistreerd op: 26-7-2008
Berichten: 36
Woonplaats: Leeuwarden

BerichtGeplaatst: Vr 17 Sep, 2010 13:26    Onderwerp: Zeg maar dag met het handje Reageer met quote

Na de afgelopen maanden iets wat onkosten te hebben gehad aan de mx6 en deze nu nog niet helemaal verholpen zijn, sterker nog het wordt alleen maar minder.

Me auto loopt nog op 3 cilinders, trilt als een gek, vermogen verlies etc. etc. ik heb laatst compleet de bougiekabelset enzo vervangen de karter verderler noem maar op, grapje van ong. 400 eurie's aangezien de auto nu 310.000 kilometers gereden heeft denk ik dat hij zijn beste tijd gehad heeft en dat het tijd is voor een andere auto.

Je moet op je hoogtepunt stoppen ik denk dat ik nog even door gegaan ben met deze auto wat ik niet had moeten doen namelijk een paar weken terug reed ik richting Weeze om een maatje van mij van het vliegveld te halen, dit is wat er gebeurde het was al avond en het regende hard die dag dit , ik reed op de A50 ong. bij hectometerplaatje 151.6 ineens uit het niets, hoor ik keiharde knal en een lawaai dat er uit die auto kwam, ik zo snel als ik kon langs de kant van de weg gaan staan. Ik kijk onder die auto, is de uitlaat in het midden afgebroken zwaar k*t dus, het was ook nog het achterste gedeelte dat tegen de rij richting in lag.
Tja daar sta je dan, geen ANWB lid ik kon niet verder rijen en een vriend die gaat landen een kleine 3 kwartier later.

Nou ja uiteindelijk moest ik de ANWB wel bellen ik had geen andere keuze en werdt weggesleed van de weg en geholpen en tot de dag van vandaag zit er een ijzeren stukje tussen die de uitlaat bij elkaar houdt wat zorgt voor een hoop lawaai en benzine dampen die je in je auto ruikt als je even stil staat voor het stoplicht, nou ja dat soort zaken plus die onkosten post die ik iets eerder heb gehad heeft mij tot de beslissing gemaakt, dat ik niet meer in deze auto wil inversteren, ik heb al een andere auto "gekocht" ik wacht tot hij apk gekeurd is en dan betaal ik hem als alles goed is ik heb deze auto daarop ingeruild ik kreeg er uiteraard niet super veel meer voor, maar dat had ik wel verwacht. anders had ik hem gevrijwaard of had hij voor een onderdelen liefhebber hier kunnen zijn voor niets.

Nou ja goed, ik had ook een leuke bumper set er op zitten, helaas is deze ook gesneuveld door die k*t werkzaamheden die ze houden op de openbare wegen, ik reed laatst in de nacht op zo een weg, wat gebeurt er zonder aankondigen zit er een flinke verhogen in de weg, ik reed rond de 50-60 dus je kan wel na gaan die klap was enorm, toen ik thuis was ben ik de schade gaan bekijken, de bumper is op allerlei plekken geknapt en het linker zijscherm is dubbel getrokken. Ik weet wel je mag er maar 30 maar als je midden in de nacht op een weg rijdt als enige, dan ga je geen 30 rijden misschien stom en eigenschuld ik weet het niet, helaas is voor mij het plezier aan deze auto er helaas af.

Voor degene die nieuwschierig zijn wat me volgende auto wordt, ik heb een Alfa Romeo 156 op het oog. Ik hoop in deze auto het zelfde genot te vinden als wat ik in de afgelopen paar jaren heb gehad in de mx6.
_________________
De 300.000 gepasseerd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr 17 Sep, 2010 15:41    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zijn geen leuke ding om te horen .

Maar ja als je het niet zelf kan dan moet je toch een keuze maken .

In jou geval kan ik het best begrijpen dat je op ten duur er geen geld meer in wil stoppen .

Suc6 met de volgende auto .
_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
thepower
Freak


Geregistreerd op: 14-4-2007
Berichten: 221
Woonplaats: ewijk gelderland

BerichtGeplaatst: Vr 17 Sep, 2010 22:22    Onderwerp: Reageer met quote

zonde alweer 1tje minder en ze zijn al zo schaars echt jammer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
willem
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 1-11-2002
Berichten: 2104

BerichtGeplaatst: Za 18 Sep, 2010 0:04    Onderwerp: Reageer met quote

thepower schreef:
zonde alweer 1tje minder en ze zijn al zo schaars echt jammer
Laughing Laughing Laughing
_________________
http://www.cardomain.com/ride/2512461
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Di 08 Nov, 2011 9:04    Onderwerp: Reageer met quote

En je denkt dat het met een andere auto anders gaat zijn....
En dan ook nog een alfa willen kopen....

zucht....

Auto rijden kost nu eenmaal geld en zeker als je een oudere auto koopt.
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group