Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Complete zijkant beschadigd tijdens uitparkeeractie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander II
Freak


Geregistreerd op: 10-4-2007
Berichten: 50
Woonplaats: Waalre (nabij Eindhoven)

BerichtGeplaatst: Za 19 Nov, 2011 10:02    Onderwerp: Complete zijkant beschadigd tijdens uitparkeeractie Reageer met quote

De Complete zijkant van mijn MX-6 behoorlijk diep ingedeukt door een uitparkeeractie van iemand anders.

Totale schade: €1600,-

Alleen WA verzekerd, maar gelukkig toch alles vergoed gekregen. De verzekering van tegenpartij was het totaal niet eens met de geschatte dagwaarde van de MX-6 hij schatte hem in op ca €2500,-. Aangezien de verzekering in geval van WA slechts maximaal 50% van de dagwaarde uitkeert, wou hij maximaal €1250,- uitkeren. Gelukkig was mijn schade-expert het hier niet mee eens (probeer maar eens een tweedehands MX-6 met een kmstand van 100.000km voor €2500 te vinden in NL).

Wie bepaalt die dagwaardes eigenlijk of is het een simpel rekensommetje?



Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Za 19 Nov, 2011 14:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dat ziet er niet best uit zeg... Lijkt me dat ze gaan spuiten maar ik hoop dan ook voor je dat je geen kleurverschil krijgt. Is lastig bij rood en daar kan ik over meepraten Wink !

Als je kmstand 100k is zou je wel eens de minste kilometers op je teller kunnen hebben van alle MX-6en in Nederland... Uniek hoor! Ziet er verder ook uit alsof je auto in hele goede staat is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sander II
Freak


Geregistreerd op: 10-4-2007
Berichten: 50
Woonplaats: Waalre (nabij Eindhoven)

BerichtGeplaatst: Za 19 Nov, 2011 15:02    Onderwerp: Reageer met quote

Gelukkig is het nu ondertussen gefixt. Kan de kwaliteit van het herstel nu moeilijk beoordelen met al dat vocht nu buiten op de auto, maar op het eerste gezicht ziet het er prima uit. Alleen kun je wel zien dat het spuitwerk een net andere structuur heeft dan origineel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Tim
Freak


Geregistreerd op: 19-4-2008
Berichten: 408
Woonplaats: Badhoevedorp

BerichtGeplaatst: Za 19 Nov, 2011 18:56    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi dat het gerepareerd is. Ik denk dat het ook niet meer dan logisch is dat het er iets anders uitziet, de originele lak is immers al meer dan 15 jaar oud. En als je het alleen maar ziet als je er echt goed op let is denk ik ook niet zo'n ramp... Very Happy .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Foto's & Filmpjes Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group