Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Za 17 Dec, 2011 19:46 Onderwerp: |
|
|
Ik heb 1 bougie eruit gehaald om te kijken hoe deze eruit ziet. Want een bougie zegt veel over de motor, inspuiting, enz.
Zo ziet ie eruit. Wat is jullie oordeel hierover?? Want ik heb zo me twijfels over de warmtegraad. Het betreft Nology Silver bougies
Laatst aangepast door louray op Vr 13 Jan, 2012 21:36, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
Mazdarati Freak
Geregistreerd op: 12-4-2006 Berichten: 3121 Woonplaats: Utrecht
|
Geplaatst: Za 17 Dec, 2011 21:50 Onderwerp: |
|
|
Kan het niet goed zien maar de kleur koffie bruin met een vleugje melk is goed .
http://www.fs1forum.com/Bougies.html _________________ Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm |
|
Naar boven |
|
|
marcel21674 Freak
Geregistreerd op: 31-3-2011 Berichten: 569 Woonplaats: Heemskerk
|
Geplaatst: Za 17 Dec, 2011 22:28 Onderwerp: |
|
|
Idd. Prachtig kleurtje, niets meer aan doen. _________________ Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Za 17 Dec, 2011 22:47 Onderwerp: |
|
|
Zo klinkt goed!
In het echt is ie meer roodbruin. Maakt dat uit? |
|
Naar boven |
|
|
marcel21674 Freak
Geregistreerd op: 31-3-2011 Berichten: 569 Woonplaats: Heemskerk
|
Geplaatst: Zo 18 Dec, 2011 22:44 Onderwerp: |
|
|
louray schreef: | Zo klinkt goed!
In het echt is ie meer roodbruin. Maakt dat uit? |
Nee dat maakt niet uit.
Als hij te arm loopt, slaat de bougie wit/grijs uit.
Loopt hij te rijk, dan word hij zwart. _________________ Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Ma 19 Dec, 2011 20:17 Onderwerp: |
|
|
Kijk das goe nieuws! Thanx mannen |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Vr 13 Jan, 2012 22:27 Onderwerp: |
|
|
Na inbouw en wat instellingen eindelijk goed gekregen. Ik denk dat dit een heel precies vermogens opgave is!
More shots coming.. |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Vr 27 Jan, 2012 20:55 Onderwerp: |
|
|
Gister de auto gekeurd. Geen afkeurpunten en geen AC!!
Maar de auto is ook goed ondanks de 275.500km's!!
Still going strong. |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Za 04 Feb, 2012 14:30 Onderwerp: |
|
|
Hierbij nog een daglicht foto van mijn Apexi RSM!
Dit zijn tevens de hoogste waardes die ik heb gehaald.
0.91G in de bocht en bij accelereren is het max 0.85G
Het is natuurlijk niet precies maar leuke goodie |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Ma 05 Mrt, 2012 21:10 Onderwerp: |
|
|
Tijdje rustig geweest.
Ik heb zelf een paar extra massa kabels gemonteerd.
En de auto is er flink op voorruit gegaan. Stationair toerental is stabieler en rustig, pakt beter op bij acceleleren, schokt minder met gas los, kortom alleen pluspunten.
Voor de rest geen mankementen en start altijd!! superbetrouwbaar!
De auto rijdt echt zoveel beter dan toen ik em net had. |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Za 24 Mrt, 2012 19:51 Onderwerp: |
|
|
Vandaag een kleine beurt uitgevoerd. Het was 7500km geleden.
En heb eindelijk de auto gepolijst. Op voorgaande foto's zie je hoe dof de auto was en onderstaande geeft ook een goede impressie.
En de overige foto's. Ik ben geen held in foto's maken maar het verschil is te zien!
Werkwijze (beknopt!):
Eerst de auto gewassen, speciale klei gebruikt om spoorslag te verwijderen.
Daarna alle hars en teer verwijderd.
Vervolgens heb ik de auto gepolijst met een grove (maar vettig) polijstmiddel,
daarna en renovation compound gebruikt, de auto weer wassen en daarna met een zacht toerental een hooglans poetsmiddel aanbrengen/ tevens eventuele hologrammen verwijderen.
En daarna handmatig afgesloten met een Teflon (en geheime toevoeging) lakpantser. Voor jarenlange bescherming en diepblauwe glans. (uiteraard alleen met handwas want deze auto ziet geen wasstraat of borstels!!) |
|
Naar boven |
|
|
Whitefinish Freak
Geregistreerd op: 3-4-2007 Berichten: 250 Woonplaats: Maastricht
|
Geplaatst: Za 24 Mrt, 2012 23:36 Onderwerp: |
|
|
Ziet er erg mooi, blinkend uit ! |
|
Naar boven |
|
|
Herwin Freak
Geregistreerd op: 24-6-2007 Berichten: 1038 Woonplaats: Warffum
|
Geplaatst: Zo 25 Mrt, 2012 14:29 Onderwerp: |
|
|
Zeer mooi , echt een prachtbak _________________ In bezit:
1992 Mazda Mx-6 2.5i v6
1992 Mazda Mx-6 2.5i v6
1996 Mazda Xedos 6 2.0i v6
2004 Mazda 3 2.0 sport
1997 Mazda 626 2.5i v6(sloper)
1999 Yamaha R1
1999 Yamaha R1 |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Zo 25 Mrt, 2012 21:02 Onderwerp: |
|
|
Bedankt mannen!
Kon het niet laten om op een verlaten weg mijn 0-100 (echte km's) tijd te klokken met de RSM.
1e run: 7.11
2e run: 7.06
2x vond ik genoeg hij moet nog heel blijven, maar hij houdt zich perfect. Het is een echte mazda. Jullie mx-6en zijn denk ik ook echte diehards. |
|
Naar boven |
|
|
louray Freak
Geregistreerd op: 9-8-2009 Berichten: 334
|
Geplaatst: Za 19 Mei, 2012 19:48 Onderwerp: |
|
|
Vandaag de auto weer gepoetst en bekleding gereinigd.
De auto is ook uitgelijnd.
En ik ga morgen de abs sensor vervangen aangezien
het lampje ging branden. De code is 12, ik begrijp dat dit linksvoor is.
Hij staat helaas te koop, ik wil weer wat anders. Zo'n mazda 6 3.0 is toch wel een hele goede vervanger. |
|
Naar boven |
|
|
|