Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
1-Din In-Dash VGA TFT LCD Monitor with Touchscreen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HeinzzyH
Freak


Geregistreerd op: 14-12-2011
Berichten: 41
Woonplaats: Uithoorn

BerichtGeplaatst: Wo 16 Mei, 2012 11:23    Onderwerp: 1-Din In-Dash VGA TFT LCD Monitor with Touchscreen Reageer met quote

Tijdens mijn grote opruiming ben ik nog wat meer tegen gekomen wat weg mag..
Het is in dit geval een uitklapbaar vga touchsreen wat via usb & vga op een "carputer" oftewel pc aan te sluiten is.
Ook kan je deze gewoon op een 12v aansluiiten voor bijv een server oid als je een beetje handig bent.

foto :


Beschrijving

Ik heb in een verleden ( 3 jaartjes terug ongeveer ) voor in mij auto deze touchscreen pc monitor gekocht. Het is een automatisch uitschuivend touch scherm wat werkt doormiddel van usb met een vga kabel.

Hij is aan te sluiten op een 12v computer voeding ( heb hem op die manier ook getest in huis )

Dus misschien eventueel een leuk projectje om aan te sluiten op een server of muziek pc in een kast.

Hij ligt bij mij stof te happen dus vind het een beetje jammer om hem te laten liggen.

Hij is hooguit een 4 maanden gebruikt en toen heb ik mijn auto een meter korter gereden en het apparaat uitgebouwd.

Omschrijving van de website waar ik hem gekocht heb :
http://mountainscompuserv...ath/53_54/products_id/357

Features:
In-Dash mount, motorized
Adjusting vertical angle
Touchscreen USB or RS232 interface optional
Universal TV tuner(optional): PAL/NTSC/SECAM
FM radio
4-track 45W audio amplifier
2 videos incl. one for rearview system display.
PAL/NTSC color system
High resolution- up to 1024 x 768 (H x V) formatted
VGA input (15 pin D-SUB)
On Screen Display Control (Multi-language)
Full function infrared remote control
2 RCA video inputs, Audio input
Speaker (for video mode) built-in
Backlight control available

Key Specification:
Screen Size: Diagonal 7"
Dot Pixels: 800(H) x (RGB) x 480(V) = 1,152,000 (dots)
Aspect Ratio: 15:9
Contrast: 200:1
LCD Brightness: 400 cd/m2
Viewing Angle: 45/60(U/D), 65/65(L/R)
Operating Voltage: DC 11-13V
Power Consumption: <9W
Dimension (mm): 175W x 175H x 50D
Weight (kg): 1.86

Wat betreft vraagprijs. . sja de nieuwprijs is rond de 380 ik heb hem al een paar jaar . .
Vraagprijs een 150E

Misschien leuk voor de mensen die een project hebben lopen om hun ecu via een oude pc / laptop uit te lezen tjidens het rijden en er weizigingen in aan te kunnen brengen on the go . .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group