Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
donkergrijze mx6 V6 2.5 in de verkoop

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
denace
Freak


Geregistreerd op: 4-6-2009
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Zo 10 Mrt, 2013 17:44    Onderwerp: donkergrijze mx6 V6 2.5 in de verkoop Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
denace
Freak


Geregistreerd op: 4-6-2009
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Zo 10 Mrt, 2013 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

ik doe iets niet goed geloof ik, heb al een berichtje gestuurd naar de moderator

onderstaand een linkje naar de speurdersadvertentie, let op voor mx6 forumleden is de de prijs 750

http://www.speurders.nl/overzicht/f_particulier_zakelijk-particulier/mazda-mx-6-2-5-null-coupe-3-drs-125069301.html?fh_sort_by=-sort_tijd&q=mx-6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Zo 10 Mrt, 2013 20:25    Onderwerp: Reageer met quote

Tegenwoordig mag je al 2 maanden van tevoren opnieuw op voor de APK om deze vanaf het echte moment met een jaar te verlengen. APK tot mei 2013 dus nu (maart) zou deze al verlengd kunnen worden. Is er een reden dat je hier geen 30 euro voor over hebt? Verwacht je problemen? Verkoop zal stukken beter gaan wanneer er verse APK op zit lijkt me Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
denace
Freak


Geregistreerd op: 4-6-2009
Berichten: 57

BerichtGeplaatst: Ma 11 Mrt, 2013 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

Mika schreef:
Tegenwoordig mag je al 2 maanden van tevoren opnieuw op voor de APK om deze vanaf het echte moment met een jaar te verlengen. APK tot mei 2013 dus nu (maart) zou deze al verlengd kunnen worden. Is er een reden dat je hier geen 30 euro voor over hebt? Verwacht je problemen? Verkoop zal stukken beter gaan wanneer er verse APK op zit lijkt me Smile


Lol geeneens aan gedacht, ik ga een afspraak maken.. bedankt voor de tip !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Ma 11 Mrt, 2013 18:31    Onderwerp: Reageer met quote

Kreeg net een berichtje maar daar staat net zoveel in als in je eerste post. Wink
Wat is het probleem?
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group