Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
5 alu spark plug covers

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Group Buys
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Di 03 Sep, 2013 8:17    Onderwerp: 5 alu spark plug covers Reageer met quote



Deze laat ik (waarschijnlijk) 5 stuks over komen uit de VS, voor eenieder die geïnteresseerd is. Volgens mij zijn hier wel mensen die aan engine bay verfraaiing doen Smile. Kosten voor mij zouden $20 + verzend zijn en ik hoef er niks op te verdienen. Dus ik ga er van uit dat de uiteindelijke kosten met doorsturen binnen NL rond 25 a 30 euro liggen.

Iemand?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Metrapollis
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 5-3-2012
Berichten: 70
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Wo 04 Sep, 2013 10:34    Onderwerp: Re: 5 alu spark plug covers Reageer met quote

Mika schreef:


Deze laat ik (waarschijnlijk) 5 stuks over komen uit de VS, voor eenieder die geïnteresseerd is. Volgens mij zijn hier wel mensen die aan engine bay verfraaiing doen Smile. Kosten voor mij zouden $20 + verzend zijn en ik hoef er niks op te verdienen. Dus ik ga er van uit dat de uiteindelijke kosten met doorsturen binnen NL rond 25 a 30 euro liggen.

Iemand?


Je kan ze ook zelf maken, denk dat het dan iets goedkoper zal zijn.
Als je naar een metaalboer gaat en hem de juiste afmetingen geeft dan maakt hij ze zo en heb jij een mooi stukje RVS plaat op maat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Wo 04 Sep, 2013 12:03    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is aluminium, geen RVS. Verder is dit voor mensen die de ballen verstand hebben van welke maten er precies opgegeven moeten worden etc. Met de dollarkoers van nu zal t weinig schelen met hier een enkele opdracht geven voor iets dergelijks tov gewoon een aantal van de andere kant van de planeet laten komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Group Buys Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group