Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
building a J-spec mx6
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Do 08 Aug, 2013 19:16    Onderwerp: Reageer met quote

Zo vandaag de andere stukjes gedaan .

Eerst begonnen met het kaal en schoon maken van de verrotte stukjes .
Gelukkig liep de roest niet verder door de wielkast in zover ik het kon zien .
Het metaal was wel een beetje geroest aan de oppervlakte maar dit kon ik makkelijk weg krijgen met rustyco .


Ik dacht eerst dat het maar aan 1 kant was waar de roest zat .
Helaas was het iets verder door gerot waar door ik er een plaatje in moest lassen .


En het plaatje wat er over heen komt .
Helaas kon ik met de slijptol niet overal bij om het mooi af te werken maar het zit wel dicht en er gaat toch nog een laag tectyl over heen .





En de binnenkant heb ik ook gelijk mee genomen .
Heb de naad wel iets groter gemaakt waar door ik er beter bij kon met een kwast zo dat ik het kon behandelen met de rustyco .
Dit heb ik even laten in werken en daarna weer schoon gemaakt en weer behandeld met een anti roest goedje .


Daarna heb ik het weer dicht gemaakt en in de tectyl gezet .


_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
marcel21674
Freak


Geregistreerd op: 31-3-2011
Berichten: 569
Woonplaats: Heemskerk

BerichtGeplaatst: Vr 09 Aug, 2013 6:14    Onderwerp: Reageer met quote

Goed bezig, kan er weer even tegen aan zo.
Wat voor las apparaat had je gekocht? MIG, met een losse gasfles, of met flux draad (gasgevult)?
_________________
Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)

Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Mazdarati
Freak


Geregistreerd op: 12-4-2006
Berichten: 3121
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Vr 09 Aug, 2013 9:47    Onderwerp: Reageer met quote

Een mig met flux draad .
Tis wel echt een hobby ding maar voor dit soort dingen werkt het goed .

Een Gude SG 120


_________________
Audi a3 3.2 quattro S-line
268pk / 345nm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
atenzapower
Freak


Geregistreerd op: 5-7-2005
Berichten: 36
Woonplaats: zierikzee/zeeland

BerichtGeplaatst: Do 19 Sep, 2013 15:37    Onderwerp: Reageer met quote

Geweldig topic, helemaal dat sleutelen op straat Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
Pagina 36 van 36

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group