Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
2 x 10" Sub in doos + Pioneer D9601

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Ma 10 Feb, 2014 13:04    Onderwerp: 2 x 10" Sub in doos + Pioneer D9601 Reageer met quote

Zoals in de titel, aangeboden een dubbele sub in een niet-gepoorte doos. Past super in de kofferbak van een MX-6. Als je een rear tower strut bar hebt zal deze er net onder passen. Weet zo de inhoud van de doos niet, maar het gaat om 2 x 10" Audio System Radion 10 Plus subs (entry level SPL). Deze zijn binnenin de doos doorgelust. Nieuwprijs geschat 2 x €90 + +/- €100 voor de doos?

Ook aangeboden een Pioneer D9601 sub versterker van een paar maanden oud. Beschermplastic zit er nog op en garantie is dus nog aanwezig. Deze versterker is ruim sterk zat om de 2 subs aan te drijven. Nieuwprijs versterker €232

Zelf heb ik het hele zooitje aangesloten gehad op een 40A zekering en deze is nooit opgeblazen geweest. Ruim ruim ruim onder wat de versterker (en ook de subs) als max vermogen kan hebben. Voor mij was dit meer dan hard genoeg Smile

Reden dat ik bovenstaande weg doe is omdat ik toch wat meer gewichtsbesparing toe wil passen. Verder zijn de al aanwezige speakers (nog van Mazdarati) sterk genoeg om het verlies deels op te vangen.

Gezamenlijke nieuwprijs ligt rond de €525 euro. Los zie ik voor de subs graag €150 en voor de versterker €175. Gezamenlijk op te halen voor €300.


Laatst aangepast door Mika op Wo 19 Mrt, 2014 13:25, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Wo 19 Mrt, 2014 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

Prijs van de subs verlaagd naar 150 euro Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mika
Freak


Geregistreerd op: 20-1-2005
Berichten: 430

BerichtGeplaatst: Vr 04 Apr, 2014 16:43    Onderwerp: Reageer met quote

Versterker is verkocht... Subs op te halen voor 100 euro. Past perfect in een MX6 Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group