Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Metrapollis Betalend Clublid
Geregistreerd op: 5-3-2012 Berichten: 70 Woonplaats: Zoetermeer
|
Geplaatst: Ma 18 Aug, 2014 19:20 Onderwerp: Gezocht Luchtmassameter en complete ontsteking module |
|
|
Beste forum lezers,
Wie o wie heeft nog een luchtmassameter KL02 en een complete ontstekingmodule liggen??
Graag jullie reactie
Mvg metrapollis _________________ Mx6 klze 2.5l full size chip by Mazdarati
Bmw E36 cabrio |
|
Naar boven |
|
|
Mika Freak
Geregistreerd op: 20-1-2005 Berichten: 430
|
Geplaatst: Di 19 Aug, 2014 6:11 Onderwerp: |
|
|
LMM heb ik er nog 2. Distributeur niet helaas. |
|
Naar boven |
|
|
Metrapollis Betalend Clublid
Geregistreerd op: 5-3-2012 Berichten: 70 Woonplaats: Zoetermeer
|
Geplaatst: Di 19 Aug, 2014 7:42 Onderwerp: |
|
|
Mika schreef: | LMM heb ik er nog 2. Distributeur niet helaas. |
Wat is de vraag prijs??
Wat bedoel je met Distributeur?? ben opzoek naar een ontstekingmodule (stroomverdeler) dat je onsteking regelt. _________________ Mx6 klze 2.5l full size chip by Mazdarati
Bmw E36 cabrio |
|
Naar boven |
|
|
Mika Freak
Geregistreerd op: 20-1-2005 Berichten: 430
|
Geplaatst: Di 19 Aug, 2014 8:10 Onderwerp: |
|
|
Metrapollis schreef: | Mika schreef: | LMM heb ik er nog 2. Distributeur niet helaas. |
Wat is de vraag prijs??
Wat bedoel je met Distributeur?? ben opzoek naar een ontstekingmodule (stroomverdeler) dat je onsteking regelt. |
Same thing, mijn term is een letterlijke vertaling van distributor uit het Engels . Hang meer rond op de Amerikaanse websites omdat daar veel en veel meer info te vinden is. |
|
Naar boven |
|
|
marcel21674 Freak
Geregistreerd op: 31-3-2011 Berichten: 569 Woonplaats: Heemskerk
|
|
Naar boven |
|
|
Metrapollis Betalend Clublid
Geregistreerd op: 5-3-2012 Berichten: 70 Woonplaats: Zoetermeer
|
Geplaatst: Di 26 Aug, 2014 7:23 Onderwerp: |
|
|
Marcel,
Wat waren de symptomen bij jou?
Bij mij is de situatie dat mijn motor Stationeer heel erg onregelmatig loopt en na een tijdje steeds uitvalt ook klink de motor ook heel zwaar. En als ik op de snelweg rij dan kan ik niet harder dan 140 rijden.
Had jij het zelfde? _________________ Mx6 klze 2.5l full size chip by Mazdarati
Bmw E36 cabrio |
|
Naar boven |
|
|
marcel21674 Freak
Geregistreerd op: 31-3-2011 Berichten: 569 Woonplaats: Heemskerk
|
Geplaatst: Wo 27 Aug, 2014 7:03 Onderwerp: |
|
|
Metrapollis schreef: | Marcel,
Wat waren de symptomen bij jou?
Bij mij is de situatie dat mijn motor Stationeer heel erg onregelmatig loopt en na een tijdje steeds uitvalt ook klink de motor ook heel zwaar. En als ik op de snelweg rij dan kan ik niet harder dan 140 rijden.
Had jij het zelfde? |
Bij mij was de nokkenassensor defect, dat uitte zich in moeilijk starten maar verder ook niet. Reed verder eigenlijk prima.
Heb je de ecu al eens uitgelezen?
Staat de ontsteking wel op tijd?, bij te veel voor of na ontsteking gaat de motor ook heel zwaar klinken en onregelmatig lopen. _________________ Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen |
|
Naar boven |
|
|
Metrapollis Betalend Clublid
Geregistreerd op: 5-3-2012 Berichten: 70 Woonplaats: Zoetermeer
|
Geplaatst: Wo 27 Aug, 2014 8:50 Onderwerp: |
|
|
marcel21674 schreef: | Metrapollis schreef: | Marcel,
Wat waren de symptomen bij jou?
Bij mij is de situatie dat mijn motor Stationeer heel erg onregelmatig loopt en na een tijdje steeds uitvalt ook klink de motor ook heel zwaar. En als ik op de snelweg rij dan kan ik niet harder dan 140 rijden.
Had jij het zelfde? |
Bij mij was de nokkenassensor defect, dat uitte zich in moeilijk starten maar verder ook niet. Reed verder eigenlijk prima.
Heb je de ecu al eens uitgelezen?
Staat de ontsteking wel op tijd?, bij te veel voor of na ontsteking gaat de motor ook heel zwaar klinken en onregelmatig lopen. |
Het gebeurde tijdens het rijden, zelf dacht ik dat de distributieriem van tand is versprongen maar dat zou ik haast niet kunnen geloven of dat de oorzaak is. Ontsteking is sinds de motor swap al die tijd op de zelfde plek.
Bij het uit lezen kreeg ik wel een fout code 10 (luchtmassa meter) Maar na dat ik mijn ECU gereset hebt kreeg ik die fout code niet meer.
Heb wel een stukje gereden in de hoop dat die fout code weer terug komt maar ik denk niet dat ik een grote stuk heb gereden, in ieder geval niet groot genoeg dat de ecu het kan detecteren. _________________ Mx6 klze 2.5l full size chip by Mazdarati
Bmw E36 cabrio |
|
Naar boven |
|
|
marcel21674 Freak
Geregistreerd op: 31-3-2011 Berichten: 569 Woonplaats: Heemskerk
|
Geplaatst: Do 28 Aug, 2014 7:04 Onderwerp: |
|
|
Metrapollis schreef: |
Het gebeurde tijdens het rijden, zelf dacht ik dat de distributieriem van tand is versprongen maar dat zou ik haast niet kunnen geloven of dat de oorzaak is. Ontsteking is sinds de motor swap al die tijd op de zelfde plek.
Bij het uit lezen kreeg ik wel een fout code 10 (luchtmassa meter) Maar na dat ik mijn ECU gereset hebt kreeg ik die fout code niet meer.
Heb wel een stukje gereden in de hoop dat die fout code weer terug komt maar ik denk niet dat ik een grote stuk heb gereden, in ieder geval niet groot genoeg dat de ecu het kan detecteren. |
De distributie verspringen, zou natuurlijk wel kunnen. De hydraulische spanners van de V6'en willen nog wel eens stuk gaan, dus...
Zou het rauwe lopen en de top van 140km/h wel kunnen verklaren.. _________________ Mazda 626(ge) Hatchback 1.8i 16V (1994)
Mazda 818 coupe 1.3L 8V (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen |
|
Naar boven |
|
|
|