Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
clubmeeting MAZDA TEAM HOLLAND
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Di 30 Nov, 2004 17:57    Onderwerp: Reageer met quote

met zoŽn aparte en exclusive car als de mX6 is zoŽn club prijs eigenlijk wel een must. maar ja, doet wel pijn in de zak.

Vind het zo ook wel leuk.

Ik vind eigenlijk dat de Mazda team Holland ons wel als gratis kunnen mee laten doen. Tenslotte zijn wij de meest exclusive mazda bezitter van NL.

Ja toch.

FF een andere vraag. Is de meating altijd in dezelfde buurt. Is wel eens tukje fietsen vanaf kampen.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
MTH
Freak


Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: Di 30 Nov, 2004 23:11    Onderwerp: Reageer met quote

de maandelijkse meeting Raamsdonkveer is inderdaad altijd op dezelfde plaats. Daar dit inderdaad een stukje vanuit Kampen rijden is, kan ik me voorstellen dat het Te ver wordt, om hier naartoe te komen.

Neemt niet weg natuurlijk dat we ook andere (niet maandelijkse) meetings organiseren, op diverse andere plaatsen in het land. Zo staat er nog een meeting op de rol voor in de buurt van Nijmegen, en eentje in de buurt van Dordrecht / Papendrecht......

houd dus niet alleen deze site (waar ik onze meets zal plaatsen) maar ook de site van Mazda Team Holland in de gaten!!!

voor info kun je me trouwens altijd bereiken op:
promoteam@mazdateamholland.nl (dit is mss ook wel sneller dan hier reageren!!)
_________________
*durft U de uitdaging aan? wordt dan lid van MAZDA TEAM HOLLAND, voor slechts €2,92 per maand!*

MEMBER OF THE MAZDA TEAM HOLLAND PROMO TEAM!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group