Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Wel of geen Probe's in de club?
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wel of geen Probe's, geef je mening!!
Ik vind het ok, lijkt me leuk
21%
 21%  [ 5 ]
Het maakt mij niets uit
26%
 26%  [ 6 ]
Nee, voor mij hoeft het niet
13%
 13%  [ 3 ]
Rot op man, dat is toch geen wagen
4%
 4%  [ 1 ]
Laat ze lekker zelf een club beginnen
13%
 13%  [ 3 ]
Ach, we laten ook 50+ers en mafketels toe dus waarom niet?
21%
 21%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 23

Auteur Bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Wo 25 Mei, 2005 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Teveel ?


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
SuperS
Freak


Geregistreerd op: 7-8-2005
Berichten: 8
Woonplaats: Zuid-scharwoude

BerichtGeplaatst: Ma 08 Aug, 2005 0:17    Onderwerp: Reageer met quote

rob.showa schreef:
Oeps, dat valt tegen, zal nu wel geroyeerd worden. Embarassed
Er zijn natuurlijk voors en tegens.

VOOR:
-waarschijnlijk meer leden.(hierdoor wat meer reserve in de kas)
-meer technische info.(zelfde basis en blok)
-mag in dat geval de 626 Xerxes er ook bij?
-grotere meetings.(meer dan 10 auto's)
NA:
-exclusieve van MX6-club is weg.

Maar er zullen nog wel meer stemmen komen denk ik.

Groetjes Rob. Shocked


eeey rob aangenaam ben nieuw op her forum maar wil ffies zeggen. waarom probe's ? en eigenlijk waarom meer andere auto's ?

Ik moet eerlijk toegeven het aantal leden op het forum is klijn Crying or Very sad maar dat ken je uitbreiden. Hoe? Ik denk er zo over :

Ik heb zelf een collega met een 323F BA Cool , ik ga met hem bijna naar elke show. We staan daar dan met de auto van hem maar ook van zijn club leden waar die bij zit ( 323 fclub ).
En doordat je op show's staat, zien de mensen de auto meer, ( nou is het wel zo dat de 323 F BA veel gereden word op straat meer als de mx6 ) Maar als de mx6 club zich meer liet zien op show's met mooie auto's niet staandaart auto's maar auto's die een body kit hebben of die een andere interrieur hebben. En dan ook nog een opvallende het liefst.
Dan krijgt de jongeren en de ouderen wat meer kijk op de auto ze zien dat je er bent. de auto valt op. dus ze gaan er meer naar gluren en uiteindelijk zullen er meer rijders van de mx 6 komen. ( niet extreem een hondert aantal maar er zal wel wat meer animo onder de jeugd voor komen. ( aangezien ik zelf ook nog steeds toch Cool jeugd Cool word beschouwd Razz)

Ik was samen met me collega op de japanse tuning fesitval in assen. Ik heb dit x neit intensief rond gekeken maar heb geen echt stralende bak van een MX6 gezien...!

Zo en das me mening Razz
haha laters mensen Wink will keep in tuts Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Ma 08 Aug, 2005 0:30    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Ik was samen met me collega op de japanse tuning fesitval in assen. Ik heb dit x neit intensief rond gekeken maar heb geen echt stralende bak van een MX6 gezien...!


Dan heb je idd niet goed gekeken vriend! Er stonden mistens 2 mooie bij.
En er zijn nu eenmaal niet veel mx-6 'en en al helemaal niet met een bodykit. En dan ook de mensen die het hebben vragen alle shows af te rijden voor wat reclame......
En 323 tjes zijn er heel veel dus dat is een ander verhaal omdat daar van alles voor te krijgen is. Bij autostyle hoef je niet met een mx-6 te komen, behalve dan een ventieldopje of zo.
Alles wat er voor is komt uit Amerika of Azie. En tuningshops die wat leveren kunnen in NL zijn duur....
Daarom is de mx6 itt civics en 323tjes geen populair tuningsobject.
Ook zijn veel mx6 rijders geen tuners.
Ik ben het met je eens dat er wel steeds meer mx 6 en gaan komen in de tuningsscene maar veel worden het nooit.
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Ma 08 Aug, 2005 1:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ha SuperS,

Wat Fullsize al zei, er zijn er niet veel van verkocht in nederland.
In 3 jaar tijd iets van 150.
Via de import zijn dat er wel al meer geworden (in 2003 waren het er iets van 300) maar veel meer zullen het er niet zijn.
Voor de rest is er niet echt veel voor te krijgen en om allemaal met dezelfde bodykit rond te gaan rijden.....nou nee.
Voor mij is het tevens een gezinsauto en tegenwoordig met al die drempels, punaises en wat er al niet meer wordt uitgevonden wordt het er niet leuker op.
Tevens ben ik aardig tevreden over de looks van de auto.
Het geen ik heb willen veranderen is al verandert.
Ik heb oa een beige lederen interieur en aangepastte hemel, chromen velgen (17"), EBC sportschijven/blokken, Koni geel schokbrekers en Apex verlagingsveren.
Er blijven altijd nog wel wensen over natuurlijk.
Zo zou ik de auto het liefst compleet kaal maken om er mee het circuit op te gaan.
Sinds mijn ringdoop ben ik er helemaal bezeten van.
Maar als je dit ga doen dan zal er toch echt wel een normale gezinsauto moeten komen en dan ga de motor eruit, het is tenslotte duur zat zo af en toe racen.
Voor op een show is zo'n gestripte MX-6 natuurlijk ook wel eens leuk (beetje reclame erop).
Wanneer win ik nu eindelijk die staatsloterij een keer, zou de economie een flink eind op weten te krikken... Laughing Cool Twisted Evil
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
SuperS
Freak


Geregistreerd op: 7-8-2005
Berichten: 8
Woonplaats: Zuid-scharwoude

BerichtGeplaatst: Ma 08 Aug, 2005 12:22    Onderwerp: Reageer met quote

Aha sorry foutje Embarassed
Maar was mij niet opgevallen en toch ben ik nogal iemand die erg op mazda's is gefockust. ( of hie je dat schrijft Razz )
Wou niet lullig doen ofzo dat julie dat wel ff weten Smile
Hoop maar dat er meer jongeren zoals ik komen die ene mx 6 gana komen en tunen Very Happy zou ik leuk vinden want het is toch wel een apparte leuke coole bak..! al blijf je er toch naar kijke als ie voorbij komt.!
Nogmaals sorry voor eht verkeerd gezien hebben op assen Embarassed

En voor nu laters..! Buigen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group