Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Indiglo gauge face's

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Di 24 Jan, 2006 0:51    Onderwerp: Indiglo gauge face's Reageer met quote

Zouden er mensen geïnteresseerd zijn voor indiglo gauge face's?
Ik heb namelijk contact opgenomen met iemand van MX6.com die ze zelf maakt voor de twee generaties mx6.
De mijne zijn reeds besteld en het zou me 87USD kosten. Voor dat geld vind je ze nie in de winkel, plus dat je ze krijgt met een km/h uitvoering en zonder die letterkes van de automaat.
http://70.85.90.149/forums/showthread.php?t=128557 Deze link is waar je de meeste info kan vinden. Maar intussen ben ik al ferm over en weer aant mailen met die persoon.
Misschien een ideetje voor een groupbuy?
Natuurlijk ga ik eerst de kwaliteit afwachten, maar de reacties op de site zijn op teerste zicht wel heel bevredigend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Do 26 Jan, 2006 12:43    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb mijn tellerplaten via ebay voor zoiets als 30euro inclusief verzenden.

http://62.194.217.134/site/foto/FOTOS/0000%2001-01-01%20Upload/45pic4_42hg7676d91t.jpg

stuk goedkoper en ik vind ze zelf nog steeds errug mooi Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Do 26 Jan, 2006 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Idd, niet lelijk. Maaaaaaaaaaaar... ik wil die verdomde mijl aanduiding nie op m'n dash en kvind het eerlijk gezegd een beetje druk. Kheb liever iets simpel en overzichtelijk Wink
Kben nen muggezifter, I know Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
to fast
Freak


Geregistreerd op: 6-7-2005
Berichten: 511
Woonplaats: veenendaal

BerichtGeplaatst: Do 26 Jan, 2006 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

ik wil ze ook wel hebben kabouterventje. kun je ook nog groepskorting krijgen of zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Ghost Rider
Freak


Geregistreerd op: 11-6-2005
Berichten: 145

BerichtGeplaatst: Do 26 Jan, 2006 23:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb dat hele forum door gespit maar ik kom zo geen duidelijke foto van 2e type tegen alleen van 1e type Confused waar staan de foto's van 2e type ergens dan ?
_________________
Ultimate goal ACHIEVED!
http://www.cardomain.com/ride/2317955
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Do 26 Jan, 2006 23:34    Onderwerp: Reageer met quote

Korting krijgen gaat wel, maar dan minstens met 5 en dan ist "maar" 5$ korting per stuk.
Dus ja... ik wil gerust voor jou ook bestellen. Maar dan ge ze wel identiek zijn. Je kan natuurlijk zelf ook kontact opnemen met die persoon en je eigen wensen vragen. Hij heeft honderen verschillende schrijfstijlen, verschillende kleuren van oplichten, verschillende kleuren zonder oplichten, invoegen van speciale symbolen (mazda teken ofzo)... allee ja, hij ontwerpt ze kompleet zelf. Dus ja... je kan afwachten tot ik de mijne heb en dan bestel ik ze nog es als je identieke wilt (kdenk da ik nog wel iemand ken die ze wel wil).
It's you're choise Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group