Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Voor de ongeduldige... Bijna 100% klaar :D p16 22/12
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Ma 27 Feb, 2006 23:25    Onderwerp: Voor de ongeduldige... Bijna 100% klaar :D p16 22/12 Reageer met quote

Kzal maar een beke meedoen met de rest zeker en ook es nen foto laten zien Wink




Laatst aangepast door kabouterventje op Vr 22 Dec, 2006 16:39, in totaal 12 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Ma 27 Feb, 2006 23:49    Onderwerp: Reageer met quote

welke kit zet jij er nou onder???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Di 28 Feb, 2006 0:05    Onderwerp: Reageer met quote

Buddyclub replica... veel werk aan, past nie overal, ma soit tis een hobby voor iets. Der zullen nog wat kleinigheden veranderen aan de bumpers enzo maar de zijlijsten blijven zo, allee ja, ze worden wel afgewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Di 28 Feb, 2006 17:58    Onderwerp: Reageer met quote

Je mag er wel om denken dat je je zittingen heeeel goed schoon maakt!
Glasvezel zit niet zo heel lekker Laughing
Mooi project! Dat molden zal ik tzt eens toepassen Cool
En wat zie ik op je linker achterscherm? Vlak boven waar de matjes eindigen. Das geen lak toch, wat loslaat?
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Di 28 Feb, 2006 18:14    Onderwerp: Reageer met quote

heb je veel aan de pasvoorm ven het sideskirt moeten doen? die van mij staan een beetje getordeerd..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Wo 01 Mrt, 2006 0:22    Onderwerp: Reageer met quote

Lak lossen?? Heu, op sommige plaatsen wel... de originele is heel goed gedaan, maar die "nieuwe" daarintegen.
Vandaag de deuren teruggehangen en afgewerkt (foto's morgen) en dan begin ik morgen aan de achterbumper.
Tot m'n groot ongenoegen heeft de flank ooit een lelijke poef gekregen. De B-lijst staat niet waar die moet staan (vermoeden had ik al omdat m'n raam niet af te regelen is). Ff heen weer gebeld met carrossier. Alles laten gelijk dat het is. Alleen het stuk aan het zijruitje wordt opnieuw deftige aan het dak gezet. Het verschil kan ik ook merken aan de deuren. Passagierskant: overal ongeveer 3mm speling en sluit mooi. Enkel onderaan niet, de lijst is te dik, maar meer wil ik er niet afnemen omdat anders de poly nooit gaat houden, dus de deur wordt een beetje aangepast. Bestuurderskant: overal minstens 4mm speling en de scharnierpunten zijn bijna niet goed te krijgen. Valt zelfs een stukje dieper in de carrosserie en is niet goed te krijgen. Zelfde verhaal, deur raakt de lijsten (veel meer dan de passagierskant), dus hier gaat ook een stuk af. Kan op zich geen kwaad, die lijsten gaan er toch nooit meer af.
Pasvorm zijlijsten, had ik al es vermeld, trekt op de kl*te, daarom heb ik ze aangewerkt ipv gewoon pasgemaakt en tegengezet. Ik ga de verkoper van hier niets verwijten want die kan der in het geheel niets aan doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Wo 01 Mrt, 2006 0:22    Onderwerp: Reageer met quote

Haja, Fullsize, je moet niet bang zijn, dat stofke over de zetels blijft niet lang meer hangen Wink Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Wo 01 Mrt, 2006 14:20    Onderwerp: Reageer met quote

kabouterventje schreef:
Haja, Fullsize, je moet niet bang zijn, dat stofke over de zetels blijft niet lang meer hangen Wink Cool


Aha! Cool Ben heel benieuwd hoe het geheel gaat worden!
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Wo 01 Mrt, 2006 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

jah idd.. ik wil ze niet gaan inwerken.. maar ik kit ze er wel op. dit in verband met de erg strakke lak van de auto, ik vindt het gewoon zonde om um over te laten spuiten.. maar alles past.. dus ook mijn sideskirts!
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Wo 01 Mrt, 2006 23:33    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, waar gaan we beginnen.
De zijlijsten dan maar... die hangen eraan en zijn grotendeels afgewerkt. In de zin van "de rest doet de carrossier wel), om de simpele reden dat diene mens da veeeeeel beter kan.
Achterbumper, tja, zie andere topic. Juist hetzelfde probleem Rolling Eyes ... Maar, aangezien daar al een paar mensen de moeite hebben genomen om te brainstormen, laat ik dat mooi aan hun over en ga ik tegen beter weten in (kheb een hekel aan plastiek met polyester te verbinden) toch hun werkwijze kopiëren. Duimen dat het houdt. Zoals je ziet heb ik wel zo nauwkeurig niet gewerkt zoals andere mensen hier, dit is enkel omdat ik daar een eigen visie op heb (lees: weeral es ingevlogen zonder nadenken Laughing).
Voorbumper: Alsk me niet vergis heb ik m'n vorige aan texx verkocht. Best grappig, hij is kontent en ikke niet Laughing ... De foto's zullen wel genoeg zeggen zeker. Tis juist hetzelfde, een tweetal cm te breed. Wat doe je dan? Inderdaad, de slijpschijf erin. Terug aan mekaar zetten is de boodschap.
Der is wel een lichtpuntje aan de bumpers, morgen kan ik in een lekkere warme atelier aan de slag om de bumpers in orde te zetten. En hoef ik buiten niet in de kou aan de auto te sleutelen Cool . Kvraag me alleen nog een beetje af hoe ik die bumper ga bevestigen. De twee bouten aan het spatbord allensinds, maar halverwege "zweeft" ie zo'n beetje. Dus ga ik waarschijnlijk de stalen lat uit de originele verwerken in de polybumper. Hoe ik dat ga aanvangen??... Moet nog brainstormen Wink Laughing

Dan nu: ENJOY







Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Do 02 Mrt, 2006 7:35    Onderwerp: Reageer met quote

Toch wel mooi om te zien hoe inventief je moet zijn voor zo'n bumperkit. Maar als alles klaar kun je er wel trots op zijn. Laughing Laughing .

Suc6 met het verbouwen.
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Do 02 Mrt, 2006 16:44    Onderwerp: Reageer met quote

Shocked Mooi klusje zeg! Ik dacht dat we veel te doen hadden met alleen een achterbumper.....
Die voorbumper miste toch gauw een cm of 5 zo te zien....Pfffff
Ik wens je veel succes!
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Do 02 Mrt, 2006 16:49    Onderwerp: Reageer met quote

oom aan het samensetllen gegaan met de achterbumper Smile ik ben er ook mee bezig.. want die pasvoorm is echt klote.. wat 4 een kit gebruik jij om de delen aan elkaar te bevestigen??

jij ben trouwens ook al de zinloze gaten in je voorbumper aan het dichttrekken.. die van mij zijn al dicht hehe
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Do 02 Mrt, 2006 23:55    Onderwerp: Reageer met quote

De kleine gaatjes laat ik wel open... vind ik best geinig. Die grote tja, mottige gevallen eigenlijke. Misschien dat da groot gat nog aangepast wordt. Tis te zien hoeveel tijd ik nog heb.
De achterbumper is samengeplakt met TEC7 en Simson 007. Dat zijn twee heel sterke alroundlijmen die het niet begeven. Kheb gemixt omdat het een paar overschotten waren. Plakt ook Laughing
Vandaag is eveneens een van m'n carossier z'n helpers geweest. Kijkje komen nemen. Hij heeft me allesinds duidelijk gemaakt da ik veel te veel tijd in de zijlijsten heb gestoken omdat ze dat toch terug gaan afschuren voor een groot deel en opnieuw gaan plamuren. Van m'n deuren wordt er langs de onderkant 5mm afgenomen. Zodat ze zeker nie mogen slepen en de deuren worden opnieuw deftig uitgelijnd. De B-stijl wordt er dus uitgeslepen en een nieuwe gemaakt, vanwege een oud ongeluk van de wagen. Voor de rest vond ie da ik goe bezig was (met sukkelen Wink , wat wil je, die gasten doen hele dagen niets anders), hij zei toch: "als je daar zelf durft aan beginnen, dat je al heel veel kan". Ik neem dat toch als compliment Cool
Vandaag zijn er geen foto's genomen omdat ik heel de dag aan de voorbumper heb gewerkt en wel foto's zal nemen als die af is. Morgenmiddag dus, gemakkelijk al een heel week verlof hebben Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Vr 03 Mrt, 2006 16:27    Onderwerp: Reageer met quote

heb je ook al een kleur uitgekozen?? of houdt je um zwart?

ik zal gelijk is kijken of ik die lijm kan krijgen..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 1 van 17

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group