Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Laptop als automultimedia systeem
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Caraudio
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Do 16 Mrt, 2006 16:49    Onderwerp: Reageer met quote

werner schreef:
is een mooi systeem maar in de mx zitten de din uitsparingen versprongen t.o.v. elkaar dus lijkt me toch lastig inbouwen dan moet de midden console aangepast worden en dat lijkt me een duur grapje


Degene die zichzelf een in car pc bouwt zal daar ook niet zo'n probleem van maken Wink Laughing
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Do 16 Mrt, 2006 17:12    Onderwerp: Reageer met quote

ga ik toch voor de MAC mini reden is 1 Hij is klijner 2 ik kan hem er uit hallen 3 er zit een OS in waar je gewoon alles op kan doen. 4 kost onder 500 euro voor de Mac en dan een toutch screen die je kan krijgen voor 200 Dus... dat is dus al goed kopper het in elkaar klussen van dat is echt geen probleem verder. en dan ook nog eens dat een DVD-rom speller in de mac nog Regio vrij is ook en je kan er gewoon MPGies en Mp3tjes op dumpen en met Itunes er op ziet het ook allemaal nog gaaf uit ook. Wink

dan bouw ik wel zelf als ik het zou doen Rolling Eyes misschien dat ik het nog wel ga doen ook Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Vr 17 Mrt, 2006 11:21    Onderwerp: Reageer met quote



Ik wil dus deel 4 vervangen, hier wil ik een 7" touchscreen in bouwen. De radio verhuist naar de asbak en de verwarming verhuist denk ik naar de radio plaats. Op de plaatst waar eerst de verwarming en het klokje zat wil ik dan een 7" inbouwen. Of dit in 1 keer lukt weet ik niet maar je weet maar nooit.

In het dashboardkastje wil ik dan een DVD speler inbouwen. En achterin de koffer moet dan de carputer komen. Ik ben nu bezig met het inventariseren van wat voor systeem het wordt, en als ik dat weet ga ik over tot aanschaf van de delen voor de PC en als laatste komt er dan een touchscreen en evt een slimline dvd speler voor in het kastje.

Let wel dit is een langetermijn project.
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RolfdeVries
Freak


Geregistreerd op: 15-2-2006
Berichten: 75
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 11:01    Onderwerp: Reageer met quote

iemand een link naar een touchscreentje en hoe ie werkt? kan je die boel gewoon op je videokaart en je usb/ps2 poorten doen of moet dit allemaal met aparte hardware ofzo
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Yahoo messenger MSN messenger
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou zeggen post die vraag eens op het volgende forum
www.carputerforum.nl/carpc

Zij kunnen je daar zeker een antwoord op geven.
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 12:19    Onderwerp: Reageer met quote

Veelgebruikte LCD touchscreens zijn die van Liliput.
Hier zit gewoon een VGA en een USB aansluiting op. Volgens mij herkent je pc het gewoon als muis (de usb dan) zo niet dan worden er ook drivers bij geleverd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Di 21 Mrt, 2006 14:08    Onderwerp: Reageer met quote

klopt al die toutch screens worden standart als muis gezien dus USB er in en gaan geen drivers nodig alleen als er extra dingen bij zitten maar dat zit er vaak niet dus...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Do 06 Apr, 2006 8:37    Onderwerp: Reageer met quote

Even een afgeleide van deze Caraudio, in mijn geval Car(avan)audio. Ik zoek iets voor in een caravan waarop ik; muziek, radio, dvd en tv kan krijgen. Is dit realiseerbaar met voorheen genoemde systemen? Of heeft iemand een beter idee?? Ik wil dus gewoon middels coax kabel tv kijken, niet via internet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
RolfdeVries
Freak


Geregistreerd op: 15-2-2006
Berichten: 75
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Do 06 Apr, 2006 9:14    Onderwerp: Reageer met quote

eeeh het enige wat ik kan bedenken is een laptopje met externe tv kaart.

radio, tv, muziek en dvd.

Zoiets
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Yahoo messenger MSN messenger
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Do 06 Apr, 2006 13:57    Onderwerp: Reageer met quote

ja alleen jammer dat die dan weer bij Alternate staat want dat is ZO'N KLOTE bedrijf niet normaal NIETS van ze kopen het is een tip je snapt wel waarom als je een keertje 1 klein probleem heb dat word standart bij een MEGA probleem Evil or Very Mad iedere keer als ik die naam zie word ik sago.

maar dan nog als je een TV in je wagen wil dan heb je ook een sataliet of digitale ontvanger nodig en ik heb liever een DVD speller met een MP3 functie en eerlijk gezegt kijk ik meer VIDcasts dan TV Wink
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Do 06 Apr, 2006 13:58    Onderwerp: Reageer met quote

jasper schreef:
ja alleen jammer dat die dan weer bij Alternate staat want dat is ZO'N KLOTE bedrijf niet normaal NIETS van ze kopen het is een tip je snapt wel waarom als je een keertje 1 klein probleem heb dat word standart bij een MEGA probleem Evil or Very Mad iedere keer als ik die naam zie word ik sago.

maar dan nog als je een TV in je wagen wil dan heb je ook een sataliet of digitale ontvanger nodig en ik heb liever een DVD speller met een MP3 functie en eerlijk gezegt kijk ik meer VIDcasts dan TV Wink


Mis ik hier enige komma's en punten? Wink
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
RolfdeVries
Freak


Geregistreerd op: 15-2-2006
Berichten: 75
Woonplaats: Emmen

BerichtGeplaatst: Zo 09 Apr, 2006 18:40    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben eigelijk al een tijdje relatief tevreden klant van alternate.
en over dat satteliet gesproken, dat klopt. en het kleinste wat je kan krijgen is iets van 80 bij 80 en 5 hoog ofzo.
te groot voor een mx6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Yahoo messenger MSN messenger
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Zo 09 Apr, 2006 22:49    Onderwerp: Reageer met quote

nou die digitale TV ontvangers van KPN werken wel alleen ja ik ga dus echt geen KPN Digital abo voor de auto nemen.

hey rolf jij heb dus nog nooit bij de RMA van die hufters gestaan Wink. ik geef een aantal voorbeelde van vriende die ik had gewaarschuwt.

Computer besteld voor af halle van onder dellen bleek dat ze de doos aan een andere hadde mee gegeven fijn na 2uur was de doos trug. thijs gekommen bleek de voeding DOA en dus weer trug en zij weer een nieuwe gegeven ik dus zeggen NEE TEST HEM HIER FF nee meneer dat kan niet ik zo Nou dan doe ik het zelf wel bleek dus ook DOA en zij maar er uit proberen te lullen.

dan de broer van een vriend van me had er ook een pc besteld en vraagt achter af of ik hem in elkaar wilde zetten Dus... ja hoor krijgt de ondere delle ik al niet happy dat hij ze bij Alterhufters had gekocht en ja hoor Moederboard en voeding waren niet goed Qtec Voedingen en P4 systeempies gaan niet lekker samen zogenaamt 400watt JA PIEK vermogen echt is het iets van 280Watt. maar fijn ik trug zij beweren NEE is niet voeding is moederboard ik NEE ik die crappy Qtec voeding. dus fijn die stront appen geven nieuwe Moeder board ik zeg en wat nou als het toch die voeding is... nou dan moest ik weer trug kommen. Nou ja ik had gelijk dus en trug gegaan NOU kon die gaste wel door het pand rammen luistere dat doen ze niet en ik zeg dus Hey joggie geef eens een Zalman 450Watt Voeding dan krijg je die Crappy Qtec voeding die volgens hun Super was voor dat systeem (high End GameRig) dus zij zo ja dan moet u extra betalen ik zeg zo nou dan mag u extra betalen voor die 4 keer heen en weer rijden na aardig wat gezijk heen en weer en weer 2 uur verder kregen we dan een nieuwe voeding moeste we dus af hallen bij de afhaal ballie want snotjong daar kon dus niets uit het magezijn geven. Evil or Very Mad

fijn wij dus wachte bij de af haal ballie waar die dirrect zou staan. NOU niemand komt je dus helpen he. dus fijn ik ga eens naar zo'n alternerd en zeg zo ja ik weet niet maar ik wacht op een voeding die hier zou staan NOU DAT MOEST DIE EVEN GAAN NA VRAGEN. 1uur verder. en ja hoor daar komt onze Slomoboy met de voeding of ik ff wilde lappe voor de voeding Ik zeg zo tegen onze Geek in quest Kom ff mee naar de RMA dan legt hij het daar ff fijn uit. Dus hij mee en JA hoor na 4uur EINDELIJK EEN VOEDING. bleek later dat ze Nog eens voeding gaven die al was gebruikt maar ja we hadden eindelijk een systeem die ik aan de praat kreeg. na 6ritjes en 10uur verder... dus ja Gek he dat ik zeg DE GROETE ALTERFUCKERS. kan er nog pissed om worden.

oja weer ff trug kommen op die statalietjes die kleine werken ook niet als je een beeldje veel bochten maakt en snel rijd want dan Vreemt genoeg kan die snel genoeg bij stellen en dus heb je als nog geen tv Wink

dus de tip van jasper BITTORENT Wink en download je Favo TV uitzendingen Wink (nee downloaden is niet illegaal UPLOADEN wel )
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 10 Apr, 2006 7:36    Onderwerp: Reageer met quote

Pffff...gebruik voortaan eens de spellingscontrole. Confused
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Ma 10 Apr, 2006 7:54    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad zeg, als je wilt dat mensen je verhaal begrijpen zou ik meer leestekens gebruiken en woorden goed spellen.
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Caraudio Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group