Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Geen respect

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
EwoutV6
Freak


Geregistreerd op: 20-11-2004
Berichten: 697
Woonplaats: Apeldoorn

BerichtGeplaatst: Do 20 Jul, 2006 22:43    Onderwerp: Geen respect Reageer met quote

Ik ben die achterlijke mensen helemaal zat! die mongolen die gewoon de deur opengooien tegen jouw wagen aan! Evil or Very Mad vandaag wéér een deukje erbij! Mad

mn deuren lijken zowat wel golfplaten met al die deukjes erin! en het ergste is nog wel dat ik er nog nooit iemand op heb kunnen betrappen!
Na de vakantie ga ik ook nog verhuizen en heb ik helaas geen garage meer Crying or Very sad hopelijk komen er niet nog méér bij dan.

Ik hoop dat de grote beurt binnenkort weer met die schade truck gaat rijden Rolling Eyes


maar de eerste die ik betrap krijgt een 225/45 R17 profiel over z'n voorhoofd Evil or Very Mad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Vr 21 Jul, 2006 0:32    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zijn geen leuke dingen nee. Mensen houden nergen rekening mee en als je het bij hun doet nou dan.....
De auto van mijn vader is laatst nog op de moter kap getekent met een scherp voor werp. Waar is dat goed voor ?
En idd zie je het nooit gebeuren.
Evil or Very Mad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Vr 21 Jul, 2006 5:38    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mijn collega was laatst op de achterklep getekend, zit je weer met een schade post van €500,-
Bleek later een jochie van 9 te zijn geweest op weg naar school die zich onderweg had verveeld.
Bleek meerdere auto's te hebben mishandeld.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Vr 21 Jul, 2006 8:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ach zo heb ik met mijn mx6 een ook een leuk geval gehad. Staat ook vast nog wel ergens te lezen op het forum. Had de auto net 24 uur rijd iemand op de parkeerplaats er aan de bestuurderskant in. Schade €1245,-, en natuurlijk niemand die een briefje achterlaat Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
extreme blue
Freak


Geregistreerd op: 22-11-2005
Berichten: 188
Woonplaats: Voorschoten

BerichtGeplaatst: Vr 21 Jul, 2006 14:37    Onderwerp: Reageer met quote

Wat vooral ergelijk is, is dat je er geen briefje bij doet, een ongelukje kan gebeuren, maar wees dan een held om het effe te melden, ja toch. Trouwens als je op de fiets zit, kan je ook ineens een deur in gezicht krijgen. Moet je ook heeeeel hard op je remmen staan en niet zorgen dat je een dubbele salto maakt.

Elzelien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Za 22 Jul, 2006 15:57    Onderwerp: Reageer met quote

ervaring mee of ............

Ik heb ook van die leuke deukjes in demx6 zitten van andermans deuren. Je doet er niks aan. Ik kijk meestal goed waar ik de mx6 parkeer, maar wilniet altijd even goed.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Ma 24 Jul, 2006 19:30    Onderwerp: Reageer met quote

ik zet un tegen deuken meestal op de stoep, daarmee haal ik wel de nodige bekeuringen maar die zijn iig veel goedkoper dan uitdeuken en evt. spuiten..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group