Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Ghost Rider Freak
Geregistreerd op: 11-6-2005 Berichten: 145
|
Geplaatst: Vr 04 Aug, 2006 22:17 Onderwerp: |
|
|
Is zoiets ook leverbaar voor OBD 2 ? , ik meende ergens gehoord te hebben dat mijne (1994) OBD 2 heeft ? _________________ Ultimate goal ACHIEVED!
http://www.cardomain.com/ride/2317955 |
|
Naar boven |
|
|
Fullsize Betalend Clublid
Geregistreerd op: 28-7-2004 Berichten: 2566 Woonplaats: Oldambt
|
Geplaatst: Vr 04 Aug, 2006 22:22 Onderwerp: |
|
|
Voor OBD2 niet, dan moet je aan piggyback systemen gaan denken of complete standalone management systemen.
Ik weet (nog) niet wanneer de overgang exact was maar dat zoek ik nog wel op dan.
Wil je eens kijken wat er precies op je ecu staat?
Een witte plakker met code's op de bovenkant. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
|
texx Freak
Geregistreerd op: 18-11-2004 Berichten: 1802 Woonplaats: denhaag
|
Geplaatst: Za 05 Aug, 2006 2:22 Onderwerp: |
|
|
ik ban wel gewend met solderen, maar eigelijk was ik gewoon nieuwsgierig.. einde van de maand pm ik je _________________ MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U. |
|
Naar boven |
|
|
Ghost Rider Freak
Geregistreerd op: 11-6-2005 Berichten: 145
|
|
Naar boven |
|
|
to fast Freak
Geregistreerd op: 6-7-2005 Berichten: 511 Woonplaats: veenendaal
|
Geplaatst: Zo 06 Aug, 2006 16:53 Onderwerp: |
|
|
ik heb interesse ervoor sebas. ik heb het er nog wel met je over. |
|
Naar boven |
|
|
texx Freak
Geregistreerd op: 18-11-2004 Berichten: 1802 Woonplaats: denhaag
|
Geplaatst: Zo 06 Aug, 2006 18:30 Onderwerp: |
|
|
Ghost Rider schreef: | Ecu zit toch onder de radio daar achter ? |
idd, onder je radio en achter de asbak. _________________ MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U. |
|
Naar boven |
|
|
jasper Freak
Geregistreerd op: 28-12-2005 Berichten: 464 Woonplaats: Hellevoetsluis
|
Geplaatst: Zo 06 Aug, 2006 21:47 Onderwerp: |
|
|
tip voor het chekken van je type nummer kan je het makelijkst het centconsole scherm los maken dan het zij panel dan kom je er nog slecht bij is mijn ervaring. _________________ -Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped - |
|
Naar boven |
|
|
fr3d Freak
Geregistreerd op: 29-10-2004 Berichten: 1463
|
Geplaatst: Ma 07 Aug, 2006 1:37 Onderwerp: |
|
|
to fast schreef: | ik heb interesse ervoor sebas. ik heb het er nog wel met je over. |
Tja ik wil geen spelbreker zijn, maar is de ecu van een 4ws niet anders?
Ik weet dat het alleen om het chipje gaat, maar of het dan ook werkt...
waarschijnlijk is de ecu nummer anders.. dus even checken
Edit: heb er even een wiel afgehaald... wat een rot klus maar het rijdt beter _________________ tja geen mazda meer ...
Laatst aangepast door fr3d op Ma 07 Aug, 2006 13:18, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
Edwin Freak
Geregistreerd op: 31-8-2005 Berichten: 627 Woonplaats: Crownsmountain
|
Geplaatst: Ma 07 Aug, 2006 6:35 Onderwerp: |
|
|
5ws, stuurt dan je reserve wiel ook mee???
Sorry kon het niet laten. _________________ Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen |
|
Naar boven |
|
|
Sander Freak
Geregistreerd op: 14-6-2002 Berichten: 2117
|
Geplaatst: Ma 07 Aug, 2006 8:13 Onderwerp: |
|
|
Nee, je stuurwiel. _________________ Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009 |
|
Naar boven |
|
|
Fullsize Betalend Clublid
Geregistreerd op: 28-7-2004 Berichten: 2566 Woonplaats: Oldambt
|
Geplaatst: Ma 07 Aug, 2006 10:17 Onderwerp: |
|
|
fr3d schreef: | to fast schreef: | ik heb interesse ervoor sebas. ik heb het er nog wel met je over. |
Tja ik wil geen spelbreker zijn, maar is de ecu van een 5ws niet anders?
Ik weet dat het alleen om het chipje gaat, maar of het dan ook werkt...
waarschijnlijk is de ecu nummer anders.. dus even checken |
De ecu is idd het zelfde. De 4ws heeft een iets anders uitgevoerd systeem voor de brandstofregeling.
Het deel waar de chip invloed op heeft staat daar los van. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
|
to fast Freak
Geregistreerd op: 6-7-2005 Berichten: 511 Woonplaats: veenendaal
|
Geplaatst: Ma 07 Aug, 2006 15:35 Onderwerp: |
|
|
daar had ik nog geneens aan gedacht ja of het bij mij misschien anders zou zijn. wel een goeie van je fred. maar als het niks uit maakt ben ik nog steeds geinterreseerd sebas. |
|
Naar boven |
|
|
texx Freak
Geregistreerd op: 18-11-2004 Berichten: 1802 Woonplaats: denhaag
|
Geplaatst: Ma 07 Aug, 2006 18:43 Onderwerp: |
|
|
het regeld toch alleen het motormanagement ? dan lijkt het mij weinig uit te maken.. _________________ MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U. |
|
Naar boven |
|
|
Fullsize Betalend Clublid
Geregistreerd op: 28-7-2004 Berichten: 2566 Woonplaats: Oldambt
|
Geplaatst: Di 08 Aug, 2006 11:11 Onderwerp: |
|
|
texx schreef: | het regeld toch alleen het motormanagement ? dan lijkt het mij weinig uit te maken.. |
Klopt Frank. Wel heeft het 4ws/systeem invloed op de stationairregeling. _________________ Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent. |
|
Naar boven |
|
|
to fast Freak
Geregistreerd op: 6-7-2005 Berichten: 511 Woonplaats: veenendaal
|
Geplaatst: Di 08 Aug, 2006 15:42 Onderwerp: |
|
|
dat klopt ja want als ik mijn stuur omdraai en hij staat gewoon aan met draaiende motor dan gaat het toerental iets omhoog...... |
|
Naar boven |
|
|
|