Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
mijn 2.0 v16 turbo project
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Zo 10 Sep, 2006 20:01    Onderwerp: mijn 2.0 v16 turbo project Reageer met quote

Ik heb dan toch maar besloten om voor een turbo te gaan.
het gaat een lang durig projectje zijn want het heeft namelijk niet voorang op andere belangrijke dinge.

wat men planne zijn Twisted Evil

*FMIC
*garrett t28rs turbo
*Apexi stand alone ECU
*HKS BOV
*gasklep wat groter late make
*clutchmasters stage 4 koppeling
en mss nog iets dt ik vergete ben Embarassed

en nu wat spy pics van het buize werk en de FMIC dat al voor een deel klaar zijn

het intercoolertje


intercooler geplaatst


engine shot


turbo collector + turbo ( turbo is niet de mijne maar is er eentje om alles al op maat te make )


intercooler geplaatst met bumper (hier moet nog een lipje onder men bumper bijkome )


al het buizewerk kan ik dinsdag gaan afhalen want zoals je mss al kan zien moet de collector nog verder afgelast worden en word alles ook gepolierd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
to fast
Freak


Geregistreerd op: 6-7-2005
Berichten: 511
Woonplaats: veenendaal

BerichtGeplaatst: Zo 10 Sep, 2006 20:56    Onderwerp: Reageer met quote

ziet er goed uit hoor. dat beloofd wat een 2.0 turbo. nog niet eerder gezien in een mx6... Very Happy Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Fullsize
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 28-7-2004
Berichten: 2566
Woonplaats: Oldambt

BerichtGeplaatst: Zo 10 Sep, 2006 21:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hehehe dat ziet er leuk uit Cool
En dit levert geen geïrriteerde belgische keurmeesters op? Shocked

Heb je nog mods gedaan aan het blok?
_________________
Respect krijg je voor wat je gedaan hebt, niet voor wat je van plan bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Zo 10 Sep, 2006 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

wouw~!! wat ziet dat er gelikt uit!! ben benieuwd naar de dyno Smile

kom je trouwens eren beetje uit met de radiateur?
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Ma 11 Sep, 2006 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

mja van die keurmeesters is geen probleem die kerel van die "tuneshop" heeft me gezegt dat ik hem dan een dagje bij hem moet afzette hij zet hem dan helemaal trug orgineel en rijd hij zelf naar de keuring en ga ik hem trug hale met heel men turbosetup er trug op

nopes nix meer aan men blok veranderd maar dat komt met de toekomst wel eerst ga ik de turbo tege een niet al te hoge druk (wss 0.5 bar) en zal hij iets van een +/- 200pk hebbe en dan met de tijd andere drijfstangen en andere pistons en dan ga ik hem tege 270 pk late draaie denk ik

en met de radiateur komt het zeker goed uit de intercooler ligt er nog ver voor en turbo zelf ligt er ook nog wel een stukje vanaf maar dat zie je niet zo goed op de foto
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Ma 11 Sep, 2006 14:44    Onderwerp: Reageer met quote

Wat kost zoon geintje ongeveer? misschien intressant voor mijn 2.0i in de toekomst Razz
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Grunn
Freak


Geregistreerd op: 12-1-2006
Berichten: 200
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Ma 11 Sep, 2006 15:34    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik dat zo zie, zou ik alles mooi poetsen en dan een deel van de motorkap van glas maken.... zoiets verstop je gewoon niet!
Echt gaaf hoor....
_________________
Owh yeah....MX-6 2.5 V6 That's the way i like it!
296 duizend KM op de teller......en ik ben blij dat ik op gas rij....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Ma 11 Sep, 2006 15:46    Onderwerp: Reageer met quote

mja het grapje kost wel best wat maar ik doe het in stappe anders is het niet te betale

en het poetsen gaat zeker gebeuren de buize worden allemaal gepolierd en ik was al aan het denken om een rooie powdercoated valve cover te kope

nu ben ik enkel nog wat op zoek naar zo een renauld laguna voorbumper lipje omdat de intercooler er iets onderdoor komt en dat vind ik niet zo supermooi met de toekomst komt er wss een mazdaspeed lipje aan maar dit is maar voor tijdelijk dan

ik zelf ben ook al wat gaan rondhoren daarstraks maar is zomaar niet te vinden Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Ma 11 Sep, 2006 22:58    Onderwerp: Reageer met quote

Ben je niet bang dat de boel kapot gaat als je in de toekomst rond de 270 pk zit ?Kun je hem dan nog wel op de weg houden als je gas geeft ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Di 12 Sep, 2006 14:40    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb de cardan assen al late nakijke en die konden het al aan omdat het 2delige zijn en als hij op 270pk draaid dan zitte er ook al andere pistons en drijfstangen in dus dat gaat ook al minder snel stuk het enige waar ik wat over twijfel is de vitessenbak

en op de baan houde wat versta je daar onder want met een turbo kan je ook rustig rijde hoor Cool en als ik gas geef en ik houd hem niet dan vraag ik wel aan een kennis voor wat tips die heeft namelijk een ibiza met 450 op de voorwielen Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Di 12 Sep, 2006 22:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ongelofelijk leuk... En als je zo makkelijk rond de keuring geraakt nog beter. Maar, ff moraalridder spelen, je beseft toch dat je als je een ongeluk ofzo hebt dat dit je heel zuur kan opbreken en je een levenslange afbetaling kan bezorgen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
jasper
Freak


Geregistreerd op: 28-12-2005
Berichten: 464
Woonplaats: Hellevoetsluis

BerichtGeplaatst: Wo 13 Sep, 2006 9:01    Onderwerp: Reageer met quote

oke belgieen is dus echt k*t voor een auto tunner Evil or Very Mad waarom doen ze daar zo moeilijk als je een snelle wagen heb (bv. RS6 of Ferarie) dan kan je ook snel en dat zijn ze standart.
_________________
-Mazda 3MPS- Cobb Front Mounted Intercooler- Cobb SF Intake - Cobb Turbo Inlet - Cobb Turbo Downpipe - Protegegarage Turbo Manifold - Turbo XS Hybrid Blow off valve - Cobb SwayBars - Denso HR8 Sparkplugs - MDS DashHawk - Piazini Chipped -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger
ulixez
Freak


Geregistreerd op: 9-3-2005
Berichten: 355
Woonplaats: Vosselaar

BerichtGeplaatst: Wo 13 Sep, 2006 13:57    Onderwerp: Reageer met quote

mja das hiere idd kak in belgië

mja en kabouter ik weet da goe genoeg merja dan moogde nix mer doen he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Wo 13 Sep, 2006 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

@ jasper,
jep en voorzien van een E-keur. maar het blijft krom..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
kabouterventje
Freak


Geregistreerd op: 21-1-2005
Berichten: 647
Woonplaats: Lochristi

BerichtGeplaatst: Wo 13 Sep, 2006 23:23    Onderwerp: Reageer met quote

ulixez schreef:
mja das hiere idd kak in belgië

mja en kabouter ik weet da goe genoeg merja dan moogde nix mer doen he


Ik begrijp je ergens wel hoor, ik ben het ook nog zinnens geweest. Maar het risico is me te groot. Het is idd stom dat het bij ons niet mag en in andere europese landen wel. Maarja, hier gaan ze er al 30 jaar vanuit dat de ongelukken te wijten zijn aan rijgedrag en snelle wagen terwijl de Belgische infrastructuur zelf voor veel ongevallen zorgt door oa de slechte staat van de wegen, bepaalde kruispunten en situaties, onlogische snelheidsbeperkingen en etc etc etc.... Maar ze zullen het nooit snappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Tuning Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group