Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
witte wijzerplaten
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Ma 11 Nov, 2002 17:45    Onderwerp: witte wijzerplaten Reageer met quote

Hallo ik ben op zoek naar witte wijzerplaten voor in m'n cockpitje. Helaas kan ik deze nergens vinden voor op een mx6. Weet misschien iemand waar je deze kan halen of welk merk er anders op past, of is er witte folie voor te krijgen?

Alvast bedankt Lunatic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
xander
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 13
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Ma 11 Nov, 2002 18:13    Onderwerp: Re: witte wijzerplaten Reageer met quote

lunatic schreef:
Hallo ik ben op zoek naar witte wijzerplaten voor in m'n cockpitje. Helaas kan ik deze nergens vinden voor op een mx6. Weet misschien iemand waar je deze kan halen of welk merk er anders op past, of is er witte folie voor te krijgen?

Alvast bedankt Lunatic


Smile
Moet je eens even kijken wat deze gozer heeft gedaan:
http://www.marcel21.magalles.nl/
ff doorklikken naar ''mijn auto'' en dan ''witte platen'', echt geweldig!

Sander
_________________
Ik heb zelf een mx-3 V6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 15:41    Onderwerp: Reageer met quote

Jaha, das wel leuk ja, alleen.....hoe gaat dat in het donker eruit zien?? Ben ik wel benieuwd naar...als je de letters donkerder maakt wordt je dashboard verlichting toch ook minder of is het hele witte vlak nu verlicht en zijn de letters donker? Is dit wel prettig 's avonds??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 16:20    Onderwerp: Reageer met quote

Beetje jammer dat deze niet geschikt zijn voor onze MX-6. Sad
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 23:02    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm wel jammer dat er weinig voor te koop is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
xander
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 13
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 8:23    Onderwerp: Reageer met quote

lunatic schreef:
Hmm wel jammer dat er weinig voor te koop is.



Maar even een vraagje hier: Je moet er wel zin in hebben zeg! Je moet toch je complete dashboard demonteren om bij de klokken te komen?
Dan kun je wel een paar vrije dagen opnemen??!

Sander v.B.
_________________
Ik heb zelf een mx-3 V6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 11:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dacht het niet, ik heb mijn klokkenhandel er in 5 minuten uit!! En ik kan het weten, heb de achterplaat die origineel zwart was al in de kleur van de auto gehad en nu in het zilver gespoten, overigens blijft hij zilver want de rest van het dashboard, de welbekende U-vorm wordt ook zilver volgend jaar zomer!!! Past mooi bij mijn sportstuurtje, is ook zwart/inox leer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 19:09    Onderwerp: Reageer met quote

Laat die Van Beem maar lullen, Ferdi. Laughing

Wedden trouwens dat ik jouw klokkenwinkel er binnen VIJF minuten uitheb ? Twisted Evil terugzetten zal daarna wat langer gaan duren denk ik.

Maar toch, interessant onderwerp. Ik heb ooit eens op een Amerikaanse site een zooitje klokken gezien, die ware echt mooooooi. Nightdesign, indiglo, you name it. Zat echt heul mooi spul tussen, wel prijzig. Ben de link effe kwijt, misschien dat iemand van jullie het nog weet ?

Als dat dash er inderdaad zo makkelijk in- en uitgaat vind ik het misschien wel leuk om andere wijzerplaten te nemen. Witte achtergrond bijvoorbeeld, of in ieder geval zo'n chromen rand eromheen. Leukt de boel wat op en staat ook beter bij eventueel later in te bouwen extra metertjes. herinneren jullie nog die dingen van Conrad, witte wijzerplaten met chromen omlijstingen ? Die konden mooi op de plaats van dat standaard ding dat tikt en één keer in de maand ongesteld wordt: Ons onvolprezen kutklokje !





Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 19:27    Onderwerp: Reageer met quote

Ja precies dat klokje verneukt gewoon de hele binnen kant van m'n auto. Ik wil daar graag van die meterjes in hebben + zo'n shift meter op het dashbord,maar die zijn in wit het mooist dus heb ik ook witte wijzerplaten nodig anders ziet het er helemaal niet uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 20:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben bezig met een alpine equalizer op die plek, nu alleen nog ff kopen, gheghe, wordt over onderhandeld.....die K-klok moet inderdaad wieberen ja! Wat een stom ding, hij is sowieso niet al te lezen dus niet nuttig. Die wijzerplaten heb ik trouwens wel bepaalde ideeen over...wat nou als je de maten neemt van diegene die erin zitten en vervolgens op de computer lekker gaat ontwerpen (over custom gesproken) die druk je dan af op dik papier, zeg een 140gram ofzo....wie weet lukt het...ik ga er nog eens over denken, kan ik ook mooi een clublogo verwerken in de wijzerplaat!! De behuizing is stofdicht afgesloten dus dat zit wel goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 20:54    Onderwerp: Reageer met quote

Ga jij effe de maten van je dashboard opnemen Fer, dan neem ik even wat andere maten op, Very Happy


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

www.cockpitdesign.nl die gasten zitten in Eindhoven of daar ergens in de buurt geloof ik...
en anders
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1871887296

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1872398154

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1872154984

enjoy.Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er allemaal leuk uit, alleen jammer dat op e-bay alles in mph is, heb toch liever km/h, hoe dan ook, ik ga denk ik zelf eens knutselen. Ik heb inmiddels al gezien dat ik ze wel kan maken op de computer maar dat ik er een stukkie plastic overheen moet doen om vervuiling tegen te gaan. Nog meer geleerd? Jawel, de papierdikte zal erg dum moeten zijn en het papier echt witter dan wit zodat de verlichting er goed doorheen straalt!! Binnenkort misschien te bewonderen al denk ik dat ik het de volgende meeting nog niet voor elkaar heb. Ben nog ff aan het denken hoe het te doen. Oude platen inscannen 1:1 en dan maar fotoshoppen denk ik, maak ik er een flitsend lettertype van met uiteraard MX-6 boven de watertemp/benzinemeter!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
xander
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 13
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Do 14 Nov, 2002 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

Paul Jenner schreef:
Laat die Van Beem maar lullen, Ferdi. Laughing

Wedden trouwens dat ik jouw klokkenwinkel er binnen VIJF minuten uitheb ? Twisted Evil terugzetten zal daarna wat langer gaan duren denk ik.

Maar toch, interessant onderwerp. Ik heb ooit eens op een Amerikaanse site een zooitje klokken gezien, die ware echt mooooooi. Nightdesign, indiglo, you name it. Zat echt heul mooi spul tussen, wel prijzig. Ben de link effe kwijt, misschien dat iemand van jullie het nog weet ?

Als dat dash er inderdaad zo makkelijk in- en uitgaat vind ik het misschien wel leuk om andere wijzerplaten te nemen. Witte achtergrond bijvoorbeeld, of in ieder geval zo'n chromen rand eromheen. Leukt de boel wat op en staat ook beter bij eventueel later in te bouwen extra metertjes. herinneren jullie nog die dingen van Conrad, witte wijzerplaten met chromen omlijstingen ? Die konden mooi op de plaats van dat standaard ding dat tikt en één keer in de maand ongesteld wordt: Ons onvolprezen kutklokje !





Paul.



Jullie hebben maar mazzel met zo'n MX6. Als ik de klokken van mijn MX3 eruit wil hebben begin ik werkelijk bij de middenconsole!! Dus laat ik het maar voorbij gaan, tenzij iemand echt niets te doen heeft dan mag ie het voor weinig maken!
Wie gaat er dan ook TROEP van de Conrad in zijn waardevolle auto zetten! Dat klinkt als een Kwikfit uitlaat onder mijn auo haha!!

Sander v.b.
_________________
Ik heb zelf een mx-3 V6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Do 14 Nov, 2002 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb die Conrad klokken nooit van dichtbij gezien, maar van alle klokken die er op de bekende sites te bezichtigen zijn, waren die van Conrad verreweg de mooiste. De duurste ook trouwens, dus ik verwacht er wel wat van.
Conrad heeft nu een geheel nieuwe site. Op de oude site kon ik al geen flikker vinden, op de nieuwe zoek je je helemaal de krampen. Misschien hebben ze die dingen niet eens meer ... Sad


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group