Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
achterlichten
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Ma 11 Nov, 2002 17:57    Onderwerp: achterlichten Reageer met quote

Hallo ik heb eventjes nog een vraagje, heeft er iemand nog een goede tip voor mijn achterlichten. Ik vindt ze namelijk een beetje standaard en daar hou ik niet echt van. Nou heb ik een foto reportage van mx6.com waar ze dat met folie beplakken en daar dan ronde achterlichten in maken. Dit lijkt me niet echt een goed idee als ik naar de apk keuring kijk die in mei weer voor de boeg staat. Van voorlampen weet ik je die bij J-spec kan halen maar van achterlampen is er niet echt veel te krijgen heb ik het idee. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Lunatic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 15:38    Onderwerp: Reageer met quote

De oplossing voor een wijziging in je achterlichten zit hem in het feit dat je het te verwijderen moet maken. Naar mijn idee kun je het beste een polyester matje kopen, je lamp uit de auto halen, hem flink afplakken met een paar lagen aluminiumfolie er strak overheen en hieroverheen het polyester matje leggen, dit eraf halen als ie uitgehard is, glad schuren en in kleur spuiten. Denk bij het maken van de cover aan een paar bevestigingspunten op je originele lamphouder, misschien bovenaan een paar hoekjes zodat ie erop valt en niet verder kan zakken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 19:04    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo dat is wel een goed idee weet je misschien waar je die polyester matjes kunt kopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 20:12    Onderwerp: Reageer met quote

Autospeciaalzaak is het beste, Gamma heeft ze ook maar dan zijn ze van alabastine en betaal je je helemaal scheel!! btw stuur je wel ff foto's als je klaar bent? Ik wil er zelf volgende zomer ook aan beginnen maar weet nog niet wat ik ga doen, die rondjes vind ik alweer te standaard, ik dacht zelf aan horizontale strepen zoals bij een pontiac firebird (laatste model uiteraard)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 20:30    Onderwerp: Reageer met quote

of je gaat radicaal tekeer en monteerd Supra-tails..

ff copy/paste als de link niet werkt.

http://photos.yahoo.com/bc/rogue0444/vwp?.dir=/Rogue04-1994+Mazda+MX6+LS&.src=ph&.dnm=regal2.10.jpg&.view=t&.done=http%3a//photos.yahoo.com/bc/rogue0444/lst%3f%26.dir=/Rogue04-1994%2bMazda%2bMX6%2bLS%26.src=ph%26.view=t
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

gadverdamme wat een lelijke bak!!!! brrrrrrr, en die lampcovers vind ik juist te flauw, die heeft iedereen al (nou ja in amerika dan).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

dat is het em juist....het zijn GEEN covers maar echte andere achterlichten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 21:57    Onderwerp: Reageer met quote

dan prefereer ik toch de versie met helder glas en reflectors, iemand daarvoor een mooie link waar ze ze verkopen voor een mx-6?? (je weet wel die lexus is200 lichten)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
dutch
Freak


Geregistreerd op: 18-6-2002
Berichten: 282

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 22:41    Onderwerp: Reageer met quote

nog eentje voor als je fins spreekt Smile

http://212.50.142.94/~tume/cgi-bin/YaBB/YaBB.cgi?board=prokkis9;action=display;num=1036354265
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Di 12 Nov, 2002 22:58    Onderwerp: Reageer met quote

Deze achterlichten zien er best oke uit. Dat ronde staat me wel aan 2 achterlampen 1 knipperlicht en mistlampen. Staat denk ik wel mooi bij m'n kit denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 11:12    Onderwerp: Reageer met quote

Voor bij jou kit? Het lijkt wel of knight rider hier op het forum zit, gheghe Wink Wat heb je voor kit als ik vragen mag? En is u overigens al lid van onze club?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 19:21    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb die Erebuni shogun kit op m'n auto laten monteren. Ik zal er wel wat foto's bij doen bij die rubriek. Hij is alleen nog lang niet af, heb hem deze winter geschorst en een andere auto gekocht, zodat ik naar hartelust kan sleutelen, monteren en demonteren deze winter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lunatic
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 54
Woonplaats: Uden

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 19:59    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm kan iemand me uitleggen hoe en met welk programma ik foto's op jullie site kan knallen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt op dit forum, net zoals op de meeste andere forums, geen plaatjes zetten.
Je kunt alleen een link plaatsen naar een plaatje dat zich ergens op het internet bevind. Op één of andere server dus.

het hieronder staande plaatje (in dit geval een animatie dus), staat op mijn eigen website, waarvoor ik wat serverruimte heb gekregen bij het internetabbonnement.



Je krijgt dit plaatje hier op het forum door te verwijzen naar het internetadres waar het plaatje zich bevind.

Je tikt in dit geval in: {img}http://home.wanadoo.nl/pjenner/plaatjes/animatepauljenner2.gif{/img}

waarbij je de { en } haken moet vervange door [ en ], dan verschijnt het plaatje dus hier in je posting .




Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Wo 13 Nov, 2002 20:13    Onderwerp: Reageer met quote

GADVERDAMME!!!!!! Wat een lelijk plaatje hierboven?!!! Laughing Heel subtiel Paul Wink !! Die shogun is dat met die haaiebek? Dat is wel heftig! Niet mijn stijl maar wel heftig. Ik heb trouwens vanmiddag eens zitten surfen maar kan echt nergens die heldere achterlichten vinden voor een mx-6, en dat zijn nou juist diegene waar ik wel een 200 euro voor over heb...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Design Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group