Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Kleine kentekenplaat en de politie

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Marky Mark
Freak


Geregistreerd op: 8-11-2003
Berichten: 965
Woonplaats: Renkum

BerichtGeplaatst: Do 12 Okt, 2006 11:56    Onderwerp: Kleine kentekenplaat en de politie Reageer met quote

Tja, zoals meerdere van ons heb ik ook zo'n mooie kleine kentekenplaat voorop. Had zelfs een kentekenplaathouder met www.mx6.nl erop pasgemaakt. Zo bijna 3 jaar rond gereden zonder ooit aangehouden te zijn.
Tot vorige week vrijdag. Ik reed over de A30 naar huis toen ik een politie wagen zag rijden (±100 km/h). Dus ik op de cruise (120 km/h) er voorbij. En ja hoor ze kwamen me achterna. Bij het tankstation moets ikke stoppen. Om een tweetal redenen en 1 daarvan kreeg ik een boete.
De eerste was het knipperende rechter koplamp (slecht contact) en de tweede was dus het kleine nummerbord. daarvoor zou ik een boete krijgen. Echetr merkte ik dat het ene vriendelijke agent was (mede door vrij snel al een opmerking als 'het is wel een liefhebbersauto he, of zo'n 2.5V6 dat wilt wel mooi lopen he'). Dus ene beetje praten met hem en zo, uiteindelijk zij ie, als je net zo snel kan sleutelen als ik kan schrijven dan zullen we wel eens kijken. Ik gelijk de spullen uit de kofferbak halen, en beginnen.
Hij loopt naar zijn collega, komt terug en zegt 'Sorry, maar mijn collega heeft hem al geschreven. Ikke balen. Hij begint te lachen en zegt daarop: 'Nee geintje, ik vertrouw jou erop dat je het in orde maak. Prettige dag nog. En daar ging ie weer. ikke blij.

Zaterdag gelijk maar ff bezig geweest. Ik wou niet zo'n lelijke beugel erop. Dus heb de uitsparing maar groter gezaagd en nu zit er de grote plaat op met een mooie www.mx6.nl kentekenplaathouder. Op dezelfde manie als de kleine dus zit. Staat ook netjes zo.

@Fred, ik wil dus nu nog een nieuwe kentekenplaathouder met de tekst erop voor achter.

Ik zal wel ff een mooi fototje schieten. Mar ik was wel blij dat de agent zo coulant was. Scheelt mij weer 50 euro.
_________________
Life is a gift, and a gift can be a life.

Wel dwars, maar zeker niet lazy!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Do 12 Okt, 2006 12:17    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt in ieder geval 3 jaar rond kunnen rijden met kleine platen. Wel mooi dat die agent zo coulant was.
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Do 12 Okt, 2006 15:04    Onderwerp: Reageer met quote

Best jammer dat je toch nog na 3jaar gepakt wordt.

Ik heb nu ook sinds een week de www.mx6.nl houders erop zitten.
Moest wel nieuwe gaten boren in de bumper want hij paste net zo goed als bij Grunn. Heb wel meteen 2 nieuwe kentekens genomen zonder schroefgaten omdat die houders met een kliksysteem werken.

Staat een stuk beter nu en nog reclame voor de club ook Cool
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Grunn
Freak


Geregistreerd op: 12-1-2006
Berichten: 200
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Do 12 Okt, 2006 18:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook blij met mijn www.mx6.nl houders, was even passen en meten..... maar zit prima nu....
_________________
Owh yeah....MX-6 2.5 V6 That's the way i like it!
296 duizend KM op de teller......en ik ben blij dat ik op gas rij....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Do 12 Okt, 2006 19:28    Onderwerp: Reageer met quote

Eh Mark,
Je mag die agent wel dankbaar zijn, zo'n goeie ben ik nog nooit tegengekomen.
De bekeuring is trouwens €75,-
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Do 12 Okt, 2006 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb die 75e voor een ongeldige nummerplaat idd ook al een paar x gehad. voorheen was dit 45e. (ik rijdt nu weer met een windvanger op de voorbumper)
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Vr 13 Okt, 2006 0:11    Onderwerp: Reageer met quote

je kan het toch door de RDW goed laten keuren zodat het op je kenteken bewijs staat ? Heb ik ergens anders hier gelezen maar weet zo niet meer waar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Edwin
Freak


Geregistreerd op: 31-8-2005
Berichten: 627
Woonplaats: Crownsmountain

BerichtGeplaatst: Vr 13 Okt, 2006 6:43    Onderwerp: Reageer met quote

Thunder Lizzard schreef:
je kan het toch door de RDW goed laten keuren zodat het op je kenteken bewijs staat ? Heb ik ergens anders hier gelezen maar weet zo niet meer waar.


Dit kan alleen als je een auto uit amerika hebt gehaald. (Als ik me niet vergis)
_________________
Former owner of a MX6 V6 (now Herwin's)
Saab 9-3 met 250pk en 360nm
Goodridge remleidingen
Bilstein dempers
OMP veren
EBC remmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Vr 13 Okt, 2006 10:01    Onderwerp: Reageer met quote

Edwin schreef:
Thunder Lizzard schreef:
je kan het toch door de RDW goed laten keuren zodat het op je kenteken bewijs staat ? Heb ik ergens anders hier gelezen maar weet zo niet meer waar.


Dit kan alleen als je een auto uit amerika hebt gehaald. (Als ik me niet vergis)


Klopt helemaal. In alle andere gevallen moet je gewoon zo'n groot kenteken hebben.
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group