Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Water overlast.
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov, 2006 0:02    Onderwerp: Reageer met quote

deze en mijn vorige mx lekte ook alle bij op het kofferbakrubber en in de 2 lasnaden die in het gootje zitten.. neem die ook gelijk mee, als je toch bezig bent..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov, 2006 1:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zal kijken maar toen ik met dat water aan het spelen was en ik ging kijken zag ik het duidelijk het water bij de achter lichten weg druppelen.
Maar dat vind ik nu niet zo belangrijk. Gaat me meer nu om die lekkege binnen. Crying or Very sad Ik heb liever iets kapot dan lekkage.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov, 2006 23:32    Onderwerp: Reageer met quote

nouw.. motor kapot of lekkage.. ik kan wel kiezen Smile

maar je zei toch dat het water bij de pedalen vandaan kwam? of lees ik dat verkeerd?
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
psycholander
Freak


Geregistreerd op: 11-5-2006
Berichten: 1207
Woonplaats: H.I.Ambacht

BerichtGeplaatst: Di 14 Nov, 2006 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

Nieuwe radiator circuit achter je dashboard Wink
_________________
Nissan Skyline R33 GTS25T Spec 2 Sonic Silver - RB25DET -
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Wo 15 Nov, 2006 2:02    Onderwerp: Reageer met quote

texx schreef:
nouw.. motor kapot of lekkage.. ik kan wel kiezen Smile

maar je zei toch dat het water bij de pedalen vandaan kwam? of lees ik dat verkeerd?

Ja daar in de buurt komt het ergens binnen. Ik denk via het raamrubber want als je de deur open doet het het een beetje nat tussen de deurpanneel en het dachbordt waar het ergens verder gaat. Maar je verwacht niet dat er toch nog zo veel water binnen komt.Als ik er weer mee bezig ga zal ik wat foto's maken. Ik ben niet zo goed in dat soort dingen uitleggen.

De moter bedoelde ik niet dat die kapot ging. een klein dingentje. Uitlaatje ofzo iets. Niet zo negatief Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Za 25 Nov, 2006 1:21    Onderwerp: Reageer met quote

Nou ik denk dat ik het heb opgelost. Ik heb alles er uit getrokken aan de bestuurders kant. De kappen en de vloerkleed. Daat stond 3 cm water onder. gezocht waar het vandaan kwam maar kon het niet zo vinden. Ik dacjt laat het slangetje van de afvoer van het dakje is zoeken. Mischien is daar wat mee. Wat bleek, de plek waar de slang naar buiten loopt is hij uitgeschoten waardoor al het water wat er door heen loopt van het dakje binnen in de auto komt. Ik heb het zelf even getest hoe veel water er door gaat door er een emmer water over de auto te gooien. Wel alles dich natuurlijk. Laughing en snel bij het slangetje gekeken en er kwam behoorlijk veel water door. Ik hoop dat het dat was. Ik heb nu nog niet dat het zo klets nat is bij mijn voeten terwijl het toch aardig heeft geregent de laatste dagen. Normaal moet het al weer nat zijn. Ik moet nu nog alles weer los halen om het goed droog te maken.

Er is een probleempje bij gekomen. Mijn bijde ramen doen het niet meer en de spiegels en soms de vergrendeling ook niet en het rode lampje in de deur en bij het slot. Oorzaak : De stekker naar de deur maakt geen goed kontakt omdat hij niet blijft zitten. Ik ga daar nog naar kijken.
Ik laat het hier bij. Ga maar is slapen. Laughing

Word vervolgt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Za 25 Nov, 2006 1:22    Onderwerp: Reageer met quote

De klok loopt hier trouwens een uur voor. Zomer tijd nog denk ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
DirKiE
Site Admin


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 348

BerichtGeplaatst: Zo 26 Nov, 2006 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

Iedere gebruiker moet zijn eigen tijd aanpassen, dit is een onvolkomenheid van het forum, de forumtijden zelf kloppen.
Bij profiel kun je dit veranderen , zet de tijd op +1 uur GMT
_________________
Op naar de 300.000...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Ma 27 Nov, 2006 0:33    Onderwerp: Reageer met quote

en die stekker kom je klote bij.. ik moest die van mij er uit hebben ivm smart windows, wat een rot klus is dat.. (was te koppig om de deur eruit te halen..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Di 28 Nov, 2006 0:46    Onderwerp: Reageer met quote

Dat van de klok wist ik niet maar zal het even doen.
Die stekker zag ik al wel zitten en heb hem zelf al aangeraakt maar meer kon ik er niet mee omdat je er idd lastig bij komt. Het is gelukig geen weer om met je ramen open te rijden, hoewel het bij de macdrive wel wat lastiger gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Di 28 Nov, 2006 11:29    Onderwerp: Reageer met quote

maar als die stekker er niet goed in zit moet je wel al je deuren een voor een dicht draaien, je cv werkt dan nl niet..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 2:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dat klopt maar aan de rechter kant deed hij het wel maar pakte de linker deur niet. Ik ben er vandaag mee bezig geweest en nu werkt het weer. Alleen de rechter raam weer niet. Hoe dat nou weer kan. Ik had voor dat ik alles weer dicht ging bouwen alles nog getest en toen werkte alles zoals het hoort. Je blijft bezig zo.
De lekkage is helemaal opgelost. Was idd dat slangetje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
rob.showa
Betalend Clublid


Geregistreerd op: 22-2-2003
Berichten: 3382
Woonplaats: Dodewaard

BerichtGeplaatst: Vr 01 Dec, 2006 2:55    Onderwerp: Reageer met quote

Ook hier is er weer wat wateroverlast.
Kwam er van de week achter toen ik het interieur eruit aan het halen was.
Gelukkig was alles in een tas gelopen en was er verder weinig water te ontdekken.
De tas stond in de kofferbak onder de linker luidspeaker dus ik heb zo'n vermoeden dat het probleem in de achterruit zit.
De hemel was echter droog dus ook daar zit het niet.
De 4 afvoeren van het dakraam zijn ook kurkdroog dus nog een punt om uit te sluiten.
De afvoer van de antenne is het ook niet, zit namelijk ook vast.
En de naden en/of de lampen ook niet.
Er staat ook geen water in de kofferbak.
Wordt nog effe zoeken.
Moet wel zeggen dat de auto op zich al aardig vochtig was, de ramen waren allemaal beslagen.
_________________
'92 Mazda mx-6 2.5I V6 KLZE "circuit auto"
Dynojet 200 pk / 253.3 nm
8785km sinds blokrevisie

'17 Hyundai Ioniq Electric - wit
'92 Yamaha XJ900
'08 Quest-229 Velomobiel

Penningmeester / Ledenadministrateur.
FORUM-MODERATOR
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Thunder Lizzard
Freak


Geregistreerd op: 21-6-2006
Berichten: 257
Woonplaats: Zwolle

BerichtGeplaatst: Za 02 Dec, 2006 17:40    Onderwerp: Reageer met quote

Het motertje is stuk. doet het niet meer. Er staan wel spaning op de draaden van het motertje. Moet hij wel stuk lijkt mij.
Ik ga bij gezocht verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
texx
Freak


Geregistreerd op: 18-11-2004
Berichten: 1802
Woonplaats: denhaag

BerichtGeplaatst: Za 02 Dec, 2006 18:08    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb ook snel een baslagen wagen.. vooral de achter ruit.. maar ik kan nogsteeds niets vinden.. zal wel goed zitten..
_________________
MB C32 AMG. 3.2 V6 Kompressor 2002, 355HP/460TQ Top: 299KM/U.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Off-Topic Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group