Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Wie gaan er allemaal naar de meeting in december?
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 18:10    Onderwerp: Wie gaan er allemaal naar de meeting in december? Reageer met quote

Wie gaat er ook mee naar de meeting in december, en dan rekening houdend met 14 december als datum?
Ik wel in ieder geval. Smile
Nu niet allemaal afmelden hè! Wink
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 19:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou er graag bij willen zijn, maar die zaterdag heb ik vrienden beloofd te helpen met hun huis op te knappen. Met goed fatsoen kan ik daar eigenlijk pas na 17:00 weg. Ik weet niet wat er dan gepland gaat worden, dus hoop ik op een avondgedeelte. De zondag er na (15e) kan ik wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 19:44    Onderwerp: Reageer met quote

Hmm...de 15e kan ik weer niet. Sad
Maar ik dacht dat het hele gebeuren pas eind van de middag/begin van de avond van start ging.
In welke plaats ben je de 14e, misschien dat we in de buurt die meeting kunnen houden...
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

Dan zou ik hooguit misschien het begin missen. We zijn dan in Haarlem, dus omgeving Utrecht zou perfect zijn omdat het of in de buurt van m'n schoonouders is of al op weg naar huis. Omgeving Haarlem mag natuurlijk ook maar dat is voor de anderen wellicht een uithoek.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

Omgeving Utrecht lijkt mij perfect, was de vorige keer voor iedereen goed te bereiken dacht ik.
Maar er moet alleen niet in Utrecht zelf afgesproken worden vanwege parkeerproblemen, er is vast wel een klein plaatsje in de buurt.
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 19:56    Onderwerp: Reageer met quote

Ideetje: eten in een gezellig restaurant in Naarden vesting (Poorters), daarna naar de Coronel kartbaan in Huizen. Toevallig werkt m'n kunstvader daar in Naarden in dat restaurant dus kan ie misschien wel een leuk menuutje voor ons in elkaar draaien... Ik kan hem straks wel even bellen hierover.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

Goed dan, dan zijn er al 4 mensen, te weten Sander, Bas (met aanhang), Paul en ik zei de gek. Meer gegadigden? Overigens ben ik zo vrij om je mee te rekenen Bas, de bedoeling is namelijk inderdaad een "laat in de middag begin van de avond" programma (nou ja programma, ff lekker bijpraten/drinken/eten/filosoferen). Ben trouwens wel bang dat ik dan de pijp nog niet klaar heb, laat staan de tellers, het dashboard, de nieuwe CAI, en ik ben bezig met een nieuwe ontstekingsunit zoals dutch626 heeft!! Sander hoe is de relatie met dutch 626 trouwens? IStie nou lid van onze club of niet? Volgens mij is ie wel gek genoeg om lid te kunnen worden Laughing Ben nu bezig om mijn vriendin zo gek te krijgen dat ze meegaat!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

Paul, Ferdi grijp jullie kans!!! Smile
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 20:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ferdi, dutch626 is geen lid van onze club, en kan dat ook niet worden tenzij hij een fatsoenl..uhh...twee generatie MX-6 aanschaft. Smile
Bij de vergadering in Nijmegen is unaniem besloten dat alleen mensen met een tweede generatie MX-6 lid kunnen worden.
Op het forum is hij echter van harte welkom!
Tenminste...zolang zijn 626 niet mooier wordt dan onze MX-6'en. Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

met aanhang is mijns inziens het leukste om van clubevenementen te genieten.
Fijn dat er in elk geval animo is, dan zitten Sander en ik dadelijk niet alleen...
Zullen we dan alleen een "bijkletsevenement" doen of ook iets actiefs in de vorm van karten of bowlen of weet ik veel wat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 20:03    Onderwerp: Reageer met quote

Karten lijkt mij erg leuk.
Niet dat ik het al een keer gedaan heb, maar het is de enige plek in NL waar je kunt racen zonder flitspalen, laserguns, smerissen en andere rommel. Smile
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

De bedoeling was, zeker gezien het korte tijdsbestek van melding en daarmee ook meer afmeldingen om er gewoon een meet and greet van te maken met een happie en drankie en de aanwezigheid van lotgenoten. Ik vind het jammer als we andere leden een avond karten door de neus moeten boren omdat we het 3 weken van te voren pas melden...niet dan? Misschien iets voor het voorjaar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

Voorjaar? Man, weet je hoe lang dat nog duurt?
Je denk toch niet dat ik zo lang op een andere meeting kan wachten, alleen de gedachte eraan maakt mij al ziek. Very Happy Very Happy
Ik ben Ferdi niet dat ik zo lang kan wachten tot een volgende meeting. Wink
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 20:07    Onderwerp: Reageer met quote

Duuuuuuuuuuuh, ik bedoel het kartidee of iets dergelijks, de meeting in december moet gewoon doorgaan, al is het maar om het eens te hebben over golfjes enzo.... Twisted Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Ma 25 Nov, 2002 20:08    Onderwerp: Reageer met quote

Ferdi schreef:
Duuuuuuuuuuuh, ik bedoel het kartidee of iets dergelijks, de meeting in december moet gewoon doorgaan, al is het maar om het eens te hebben over golfjes enzo.... Twisted Evil


golfjes Rocket Very Happy
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group