Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland.
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Website ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Wie gaan er allemaal naar de meeting in december?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Do 12 Dec, 2002 15:34    Onderwerp: Reageer met quote

Goed nieuws, het is voor 99% zeker dat ik kan komen!
Nu nog wachten wat die chirurg morgenochtend zegt... Sad
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Zo 15 Dec, 2002 0:58    Onderwerp: Reageer met quote

Het is alweer voorbij. Maar liefst 6 dappere MX-6 rijders hadden de barre kou getrotseerd om in Arnhem met mede mx-rijders een happie te eten, bij te praten over het afgelopen jaar en te mijmeren over dingen die op het lijstje stonden voor volgend jaar. Zo had Paul als doel om een meisje van 23 te versieren en de zijne te maken, ging Jeroen een kroeg opstarten waar de muziek niet te hard staat en allemaal franse vrouwen rondlopen, Mimo was op zoek naar een naaister voor de te maken lederen bekleding in zijn auto, Tony op zoek naar zijn vermogen bij hoge snelheden (misschien ligt het aan het suizende ruitje?), Bas zat nadat ie al die mx-en had gezien te balen dat ie weer met de diesel megane naar huis moest en Sander probeerde het mysterie te ontrafelen van het frontje dat plotsklaps van type veranderde. Ondergetekende heeft zich bijzonder vermaakt met het aanwezige gezelschap. Ik hoop dat iedereen het restaurant ok vond en daarna ook veilig is thuis gekomen? Ik heb twijfels over een persoon of die veilig thuis is gekomen, een rode mx-6 ging er namelijk met een KOUDE MOTOR volgas bij het stoplicht vandoor in een poging oppermachtig te zijn aan twee briesende en roffelende v6-en die hiervan niet onder de indruk waren en in stijl rustig weg reden Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Zo 15 Dec, 2002 12:15    Onderwerp: Reageer met quote

Luid denderend heeft de diesel ons weer thuis gebracht. Toen om 2:30 het licht uit ging konden we terugkijken op een gezellige meeting die goed georganiseerd was. Ferdi, bedankt hiervoor!
We kijken nu al weer uit naar de volgende meeting! En als het even kan ook met onze MX erbij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Zo 15 Dec, 2002 13:19    Onderwerp: Reageer met quote

Is het anders een idee om de motoren over te zetten? Zet je de diesel in de mx en de v6 in de megane, lachuh als je voor het stoplicht staat met de megane!!!! Andersom met de mx.....naaaah, toch maar niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Zo 15 Dec, 2002 15:30    Onderwerp: Reageer met quote

Ha, als Jeroen daadwerkelijk die kroeg gaat opsttarten wil ik daar wel stamgast worden !

Ik vind het heel gezellig jongens en ik heb lekker gegeten. Ik hoop ook dat iedereen weer veilig is thuisgekomen, want ik zag onderweg op de snelweg al een paar brandweerauto's staan om iemand uit een greppeltje te vissen. Blijkbaar was het niet gelukt om de gepoetste kant boven te houden ...

Leuk ook om eens met Tony en Ans alsmede Mino kennis te maken. Ik hoop dat ze er een volgende keer weer bij zullen zijn als we weer eens een "volledige" meeting met alles erop en eraan gaan houden.

Ferdi, ik had eigenlijk wel van jou verwacht dat je -staande op de tafel- nog even een Kane immitatie ten beste had gegeven. Wedden dat die Snorro's daar in dat restaurant niet meer te houden waren geweest ? Laughing


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Zo 15 Dec, 2002 17:12    Onderwerp: Reageer met quote

Voordat ik ga happen op alle fijne opmerkingen hierboven wil ik eerst Ferdi en Paul bedanken voor het organiseren van het avondje.
Ik vond het reuzegezellig en ook erg leuk om kennis te maken met onze nieuwe leden.
Ok, dan ga ik nu even happen. Very Happy

Ik weet niet of je zag hoe ik wegkwam bij het stoplicht, maar ik merkte dat het best nog wel glad was in Arnhem. Wink
De voorkant stuiterde alle kanten op, en tot in de 3e versnelling had ik wielspin.
Verder dan de 3e versnelling heb ik niet getest i.v.m. de aanwezigheid van eventuele nsb camara's, ook wel flitspalen genoemd...
Maar ik wil wel eens een stoplichtsprintje doen met goed weer.
Ik ben toch wel benieuwd hoeveel die 2 seconden nou eigenlijk uitmaken...
Btw, ik deed er op de terugweg 20 minuten korter over dan op de heenweg. Wink

Dat frontje verwisselen had ik wel door hoor, maar ik wilde jou ook je pleziertje gunnen...uche uche uche... Very Happy Very Happy Very Happy

Nog een klein vraagje, wat dachten jullie ervan om in de statuten op te nemen dat je een meeting persé met je MX-6 moet bezoeken?
Dan zijn we gelijk van die crisisstokers af. Razz
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Zo 15 Dec, 2002 18:17    Onderwerp: Reageer met quote

Ik miste trouwens Hilbrand en Menno nog.
Jullie liggen toch niet in de sloot na die ijzel hè? Smile
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Zo 15 Dec, 2002 18:33    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, Menno en Hilbrand waren er niet bij, vraag me af of dit lag aan een twijfelachtige werking van het adres mailing@mx6.nl of dat ze het weer te slecht vonden. Ik hoop wel dat in de toekomst even gemeld wordt als deze of geen toch niet komt, is wel prettiger om ff te weten. Die stoplichtsprint is een typische ziekte die vooral veel voor schijnt te komen bij calibra rijders en zwaar gefrustreerde 2.0 wat? ja 2.o mx6 rijders Laughing over dat frontje verhaal...tsja, ik zou zeggen vraag het Froukje die had een goed zicht op heo jij reageerde aangezien ze tegenover je zat gheghe.

ps tot in de 3e versnelling wielspin??????? Toch eens je koppeling nakijken joh, lijkt erop dat je een slippende koppeling hebt Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Tony van Berkum
Freak


Geregistreerd op: 11-11-2002
Berichten: 223
Woonplaats: Den Helder

BerichtGeplaatst: Ma 16 Dec, 2002 10:09    Onderwerp: Meetinkje Arnhem Reageer met quote

Hallo allemaal,bedankt voor een gezellige avond want ik heb me goed vermaakt.
Vooral in de Waag.
Misschien kunnen we dit vaker doen zo`n gezellige avond.
Ik weet niet of jullie dit geloven maar mijn voiture was misschien een beetje ziek/moe of zo want hij begint steeds beter te rijden,misschien omdat ik er nu alweer 2500 km mee heb gereden waarvan 3/4 snelweg en istie schoongebrand of zo want een half uurtje voor thuiskomst(0200) ging ik flink gassen en tot mijn verbazing begint `ie steeds beter te trekken, zelfs Ans viel het op.
Vanaf 4500 tpm pleurt ie er gewoon een kruiwagen vermogen bij.
Misschien mijn rijstijl,(hij moet wel werkenvoor z`n vreten),een beetje sportschoolstijl en wordt ie fit , en af en toe een beetje vitaminen door z`n eten helpt schijnbaar ook.
Hij is in ieder geval een stuk sneller en dat kan alleen maar beter worden onder mijn bewind.
We spreken elkaar nog,de mazzel
_________________
mx6fan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec, 2002 16:53    Onderwerp: Reageer met quote

Op www.mx6.nl bij "meetings" vind je een klein verslagje + foto's v/d meeting.
Met de hartelijke dank aan Ferdi en de "kopiëren" en "plakken" optie. Very Happy
Even opletten, de laatste meeting staat voortaan bovenaan in het rijtje!
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bas
Freak


Geregistreerd op: 22-6-2002
Berichten: 480
Woonplaats: Grave

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec, 2002 18:46    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt Sander!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ferdi
Freak


Geregistreerd op: 15-6-2002
Berichten: 1338
Woonplaats: Arnhem

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec, 2002 19:56    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad erg leuk, vooral dat sukje tekst, hoe kom je daaraan? Leuk geschreven joh Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Di 17 Dec, 2002 22:21    Onderwerp: Reageer met quote

Dank je Ferdi!
Hoe ik eraan kom...tja..ik zou niet weten eigenlijk. Wink
Ik typte wat en dit kwam er te staan. Very Happy
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 1335
Woonplaats: Den Haag, Nederland

BerichtGeplaatst: Zo 22 Dec, 2002 16:48    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn er helemaal geen foto's gemaakt ?


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl


We've got everything you need - Satisfaction guaranteed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Sander
Freak


Geregistreerd op: 14-6-2002
Berichten: 2117

BerichtGeplaatst: Zo 22 Dec, 2002 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

Niet dat ik weet in ieder geval.
Ik heb niemand met een fototoestel gezien.
_________________
Mazda6 Sportbreak 2.0 CiTD 2009
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Welkom op het forum van de Mazda MX-6 Club Nederland. -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group